M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Învață să torni berea în stil Pilsner Urquell

Plisner Urquell a lansat recent o campanie de recrutare inedită. Fiind o bere cu tradiție, ce respectă aceeași rețetă de peste 175 de ani, a pornit în căutarea primilor TAPSTERI ai României. Ce este acela un tapster? Este un barman antrenat să toarne perfect berea în paharele clienților, cu spuma de trei degete, așa cum e cel mai bine pentru Pilsner Urquell. Brand-ul are deja mai mulți tapsteri prin lume, iar în curând îi voi cunoaște pe primii români care își doresc o carieră de tapster.

În același timp, Pilsner Urquell a dorit să arate consumatorilor cum se servește cu adevărat o bere, implicându-i într-un joc interactiv. Astfel brand-ul a creat o aplicație mobilă care îi provoacă pe pasionați să toarne berea cât mai corect într-o halbă virtuală, urmând câțiva pași. Aplicația este conectată la un ecran pe care „jucătorii” își pot vedea performanțele. Acțiunea lor va fi proiectată in direct pe outdoor-uri interactive din oraș. Jan Stanik, Head Tapster Pilsner Urquell, va evalua îndemânarea fiecăruia, iar cei mai pricepuți dintre aceștia vor fi răsplătiți cu premii Pilsner Urquell.

Jocul a fost lansat în urmă cu o săptămână la Mall Promenada și continuă până pe 30 septembrie la Mall AFI Palace, în zona sălilor Cinema City. Am fost și eu în weekend și am înregistrat încercarea mea de a servi berea perfect. O vedeți în clipul de mai sus. Se pare că mai am nevoie de antrenament.

***
Blogul Manafu.ro este implicat în campania de promovare a brand-ului Pilsner Urquell