M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Companiile care inovează sunt mereu cu un pas înainte

Se spune că Apple a înregistrat vocea pentru asistentul Siri cu 2 ani înainte de lansarea iPhone și cu 6 ani înainte să fie auzită pentru prima oară pe un telefon.

Această simplă întâmplare ne spune multe despre felul în care lucrurile evoluează, atât despre viteza cu care noutățile apar, cât mai ales despre pregătirile pe care le fac marile brand-uri pentru creșterea produselor și serviciilor lor.

Chiar în acest moment, undeva în lume, o companie testează sau lucrează la ceva ce noi vom ține în mână sau folosi peste ani buni. Așa că data viitoare când veți ține un nou telefon în mână, întrebați-vă sau încercați să vă imaginați cum va arăta sau ce funcționalități va avea acel model peste 5 ani. Cu siguranță, cei de la Apple, Samsung sau Huawei știu de acum.

Eu m-am întrebat acum câteva săptămâni când am făcut cunoștință cu noul IQOS, dispozitivul destinat fumătorilor adulți, lansat la noi în urmă cu 3 ani. După anunțarea în Japonia, cea mai mare piață pentru IQOS, versiunile IQOS 3 și IQOS Multi au venit și în România. Noile dispozitive sunt rezultatul a doi ani de cercetare, design și concept tehnologic, că tot vorbeam la început de dezvoltarea produselor.

Cele două dispozitive au ca principiu de funcționare încălzirea tutunului, vin cu un design complet schimbat, sunt mai compacte, dar respectă liniile fluide specifice IQOS, au încărcare rapidă, ceea ce e un avantaj major, și funcții suplimentare pentru o experiență mai intuitivă. Mai mult, acum există peste 500 de combinații cromatice și accesorii pentru personalizarea acestora. Noul IQOS oferă utilizatorilor până la 10 experiențe de consum consecutive și neîntrerupte.

***

Acest articol a fost inpirat de IQOS, un dispozitiv pentru fumătorii adulți pe care îl utilizez de anul trecut.