MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum să ai succes pe Instagram în 2019

Facebook spune că în România poți targeta 3,5 milioane de utilizatori de Instagram. Este un număr scos din soluția de advertising comună celor două rețele, un număr pe care eu personal îl văd un pic departe de realitate. Aș aprecia că în România sunt acum în jur de 2,5 milioane de conturi create.

Chiar și așa, Instagram este într-o ascensiune accelerată peste tot în lume. Este, în opinia mea, Rețeaua Anului 2018 prin performața de a depăși un miliard de utilizatori și a fi un lider pe cel mai important trend de conținut al momentului: stories. De altfel, analiștii apreciază acum că Instagram ar fi locomotiva pentru profitul Facebook în perioada următoare.

Compar interesul pentru Instagram de acum cu cel pentru Facebook din 2009 – 2010, când brand-urile erau dornice să învețe cât mai multe despre rețeaua minune, iar utilizatorii părăseau celelalte platforme (Hi5, Neogen, Netlog). Am simțit cum a crescut interesul atât în conferințe (Webstock, Instacamp, Influencer Marketing Conference sau Digital Marketing Forum), dar și în campaniile cu influenceri ori în discuțiile cu brandurile. Toți vor o rețetă a succesului.

Succesul pe Instagram este dat și de aplicațiile folosite

Să ai un cont de succes pe Instagram – fie că ești brand, fie că ești un utilizator obișnui – nu e o misiune ușoară. Trebuie să dovedești un mix ce cuprinde creativitate în realizarea imaginilor, consecvență în publicarea status-urilor, folosirea informațiilor din spatele contului (insights), planificarea eficientă a conținutului, utilizarea hashtag-urilor. Toate aceste ingrediente pot fi gestionate astăzi prin intermediul aplicațiilor, pentru că – nu-i așa? – există acum o aplicație pentru orice.

Dacă ești pasionat de Instagram, îți recomand să descarci ebook-ul gratuit „132 de aplicații pentru Instagram”, realizat de colegii mei de la Evensys. Este probabil cel mai consistent ghid cu aplicații din câte găsești acum online, cu recomandări selectate cu mare atenție.

Vei găsi aplicații care:
• te vor ajuta să ai un cont coerent, bine pus la punct și atractiv
• îți vor arăta cum să planifici status-urile pentru a ajunge la o audiență cât mai mare
• te vor inspira să devii creativ prin efecte și filtre speciale
• îți vor îmbunătăți tehnicile de editare foto și video pentru a avea impact vizual sporit
• te vor învăța cum să folosești cât mai eficient hahstag-urile

Ghidul se adresează celor care vor să descopere moduri noi de a comunica pe Instagram. Dacă ești marketer vei putea descoperi aplicații care îți oferă date consistente despre progresul contului, poți afla moduri inedite de a comunica prin stories, de exemplu. Creatorii de conținut vor descoperi noi filtre și vor putea folosi la capacitate maximă camera telefonului.

4 comentarii

  1. Karmapolice says:

    Util, multumiri

  2. Sorin says:

    sincer nu am profil instagram, dar dupa acest articol m-am hotarat sa incerc 😀

  3. Francisc says:

    Știi care sunt cele mai vizitate conturi de instagram?

    Ale actorilor, cântăreților, apoi cele de “bikini models”. N-ai cum să ai peste 100.000 likeuri la o poză cu un fund sexy și abia 900 la o chestie foarte actuală.
    Dacă și peisajele primesc maxim 2000 de likeuri?

    Dacă acum Kevin Carter ar trăi și ar pune celebra sa poză cu care a câștigat premiul Pulitzer în 1994, ar lua mult mai puțile likeuri decât ce rochie mișto și-a luat Kim Kardashian.

    Da, sunt chestii diferite, dar parcă…

  4. Service GSM says:

    Atat de multe retele sociale incat oamenii au uitat sa socializeze si in viata reala…..influenceri digitali

Comentează