M A N A F U *

MANAFU*

Online-ul îți dă libertatea de a alege

În urmă cu un an sau mai bine, într-o seară sau o dimineață de weekend, nu mai știu exact, m-am apucat să număr câte comenzi online am făcut în ultimele 12 luni. Voiam să văd cât de importante sunt achizițiile pe Internet pentru mine.

După câteva minute bune de scotocit în e-mail, prin folder-ul dedicat cumpărăturilor, mi-am dat seama că în 365 de zile am avut mai mult de 365 de tranzacții online, cele mai multe – cred că aproape de 99% – făcute cu cardul.

Nu am cumpărat de 365 de ori adidași, vacanțe, zboruri și haine, deși toate acestea sunt în topul achizițiilor personale. Am încărcat cartele, am plătit servicii online sau utilități, am luat bilete la filme și concerte, am comandat mâncare. Nu am pus la socoteală cursele Uber și Bolt. Era deja prea mult.

Zilele acestea am reluat exercițiul, dar fără a număra cu atenție, doar scanând prin folder-ul meu de shopping. A crescut volumul, asta este clar, pentru că tind să fac mai nou totul online și să interacționez cât mai puțin cu magazinele offline. De exemplu, de 6 luni nu mai merg la supermarket, comand totul online.

Aș putea să ma consider a fi un shopaholic, dar cred că de fapt, cumpărând online atât de mult, câștig timp liber. Iar timpul liber e foarte prețios, cel puțin când trăiești în București.

Shopping-ul online îmi oferă timp liber – poate chiar îmi dă înapoi ora aia pe zi pe care o pierd în traficul din Capitală – și libertate, cum spune și cea mai nouă campanie eMAG.

Am libertatea de a cumpăra când am timp, de pe mobil sau calculator, de acasă, de la birou ori când sunt în mișcare, din țară sau străinatate. Am libertatea de a alege din zeci de categorii și mii de produse și servicii. Am libertatea  de a  face shopping la orice oră și să plătesc cum îmi convine mie mai bine.

Noua campanie eMAG

După ani în care a comunicat diversitatea și volumul de produse ori simplitatea cumpărăturilor online, eMAG lansează astăzi o nouă campanie de imagine ce subliniază ideea de libertate. Libertatea de a alege. Campania e deschisă de un spot TV ce îl are ca protagonist pe Mihai Șora.

***

Blogul Manafu.ro este implicat în noua campania de promovare a eMAG

3 comentarii

  1. Alex says:

    Misto spot-ul. Multumesc pentru postare.

  2. Salut,

    Libertatea de a cumpăra, libertatea de vota, nu?

    S-a creat o mare agitație despre ce, cum, de ce, dl. Șora vorbește despre ce-am avut și ce-am pierdut, adică comunismul. Chipurile domnia sa nu ar fi în măsură să țină astfel de lecții. Dar campania, sper să continue, este despre libertate, și despre dreptul și mai ales, implicit, obligația de vota.

    Felicitări eMag că au lansat această campanie, este știut (sau nu?) că prezența masivă la vot minimizează efectul prezenței la vot a votanților conservatori, a celor ce îți doresc ne-schimbarea, status-quo-ul.

    Imboldul de a merge la vot, trebuie stimulat și este foarte bine că eMag o face, are o audiență largă.

    Să ne aducem aminte de controversata campania a Nike, cu Colin Kaepernick, care a generat creșteri de vânzări. Sau de recenta îndrăzneală a Paraleleli 45 de a premia cu reduceri pe cei ce mergeau la vot, la europarlamentare? Compania are vânzări de 2 cifre, cu circa 70 de milioane de euro, în creștere cu 20%, concluzia?

    Și am mai văzut campania de brand ROM Autentic, tot despre vot, însă nu a făcut valuri (și mult mai complicată ca și construcție narativă).

    Una peste alta, chiar dacă unii și alții am avea rezerve față de unii endorseri, importanta este mesajul, la vot!

  3. cici says:

    eu nu cumpar de la emag. cumpar de la pcgarage. ah stai…e aceiasi firma..