M A N A F U *

MANAFU*

Nu e momentul pentru economii în comunicare

Cum comunicăm în aceste timpuri? Cu responsabilitate, calm, respect, empatie și autenticitate. Cu gândirea critică dată la maxim și mare atenție la fake news. Strategic și cu tactici clare. Cu viziune și plan pe termen scurt, mediu și lung. Cu viteză de reacție și siguranță, cu putere de adaptare rapidă, cu scenarii de criză multiple și soluții de comunicare pregătite pentru fiecare scenariu posibil și actualizări constante. Cu monitorizare în real time în media și social media.

Cu manuale și proceduri de criză in place, cu celule de criză funcționale și pregătite – cine nu are să-și facă urgent pentru că nicio criză nu lovește de la 09.00 la 18.00 și nici nu trece atât de repede pe cât ți-ai dori, iar varianta “n-o să mi se întâmple mie” e la fel de sigură și eficientă ca apa sfințită. Cu linie directă la CEO, Board și shareholders pentru decizii rapide, asumate și aplicabile imediat. Cu puterea și asumarea de a spune “Nu” lucrurilor pe care le vrea șefu` sau domnu` director, care știi că nu sunt OK.

Ah, și nu e ăsta momentul în care să faci economii și să tai din bugetul și resursele de comunicare – orice e ieftin acum te va costa mult în câteva luni sau în 2021!

Articol dintr-o serie de 12 puncte de vedere scrise de profesioniști din marketing, comunicare și digital, care au constituit primul newsletter special FOMO. Nu știi ce e FOMO? Află aici!