MANAFU*

Abonamente Evensys

News: YouTube merge (si) mai departe

YouTube difuzeaza acum 100 de milioane de clipuri video pe zi. In iunie, peste 20 de milioane de utilizatori unici au vizualizat peste 2,5 miliarde de clipuri pe YouTube. TechCrunch si Mashable au dezvoltat stirea alaturi de multi altii. TechCrunch aminteste de o stire mai veche in care se vorbea ca in aprilie, pe cand avea aproape 13 milioane de vizitatori unici lunar, YouTube platea pe “abonamentul” la Internet 1 mil.$ (lunar).

Personal: Pentru cine scriu eu?

Sunt cateva intrebari “existentiale” pe care probabil fiecare blogger si le pune la un moment dat. Una dintre acestea ar fi “Pentru cine scriu eu?”. Eu am avut cateva surprize de cand scriu acest blog. Au fost post-uri mici, aproape neinteresante, care au atras comentariile vizitatorilor si au fost post-uri pe care puteam paria ca vor naste reactii diverse si care in final nu au atras niciun comentariu. Se pare ca nu am cititorii pe care am crezut ca ii Mai mult ››

Blogs: Sunt blogurile bune la ceva?

Prietenul meu a reusit sa dea biletele pentru Robbie Williams la scurt timp dupa ce am anuntat disponibilitatea lor pe blog. “Gata, le-am dat, poate ar trebui sa anunti…”, mi-a spus intr-un e-mail. Am aflat ca le-a dat offline, insa primise doua cereri online dupa aparitia post-ului. Tot el mi-a povestit acum cateva zile o intamplare interesanta… La o intalnire de afaceri, se prezinta in fata interlocutorului care ii spune: “Dar eu te stiu, tu nu ai un blog?”. “Ba Mai mult ››

Advertising: Initiativa pentru combaterea spam-ului urban

Ce poti face atunci cand esti revoltat de mesajele publicitare care iti invadeaza spatiul (campul vizual) oriunde ai merge? Incerci sa le ignori sau iei masuri. Niste americani nu au mai putut ignora si au decis ca e vremea sa ia masuri. Asa s-a nascut The Bubble Project, o initiativa ce lupta impotriva reclamelor cu… bule. Pe site-ul proiectului gasesti cateva template-uri de bule pe care le poti descarca, printa, decupa si apoi lipi pe reclamele care te enerveaza/ agreseaza. Mai mult ››

Personal: Jurnal de blogger

Vad ca se obisnuieste sa iti impartasesti intalnirile, asa ca vin si eu cu un raport pe 2 zile. Ieri seara m-am intalnit cu Radu si Dragos la Amsterdam si am vorbit despre idei noi, ce putem face si ce nu putem face. Eu am venit cu ideile pe care nu le putem face. Totusi o sa facem ceva, dar inca nu stiu daca am voie sa spun… Astazi la pranz m-am intalnit cu Dorin la ViaCafe si am vorbit Mai mult ››

Misc: Unind oameni si oportunitati

Un prieten are de dat doua bilete la concertul lui Robbie Williams de la Budapesta. Locuri in zona VIP, cazare la Hilton… Iti trebuie doar transport. Cineva interesat? UPDATE: In scurt timp de la aparitia acestui anunt biletele au fost date…

Events: Unde as vrea sa fiu la sfarsit de iulie

Vorbeam aseara cu Dragos despre nevoia unui mare eveniment in aer liber si la noi dupa modelul Sziget (Ungaria) si Exit (Serbia). El propunea ca locatie Bucurestiul, eu ma gandeam la litoral sau munte. Aflu acum (dintr-un comunicat Cosmote) despre festivalul Peninsula de la Tg. Mures, ce va avea loc intre 26 si 30 iulie, unde sunt asteptate sa participe in jur de 50.000 de persoane. Invitati speciali sunt The Rasmus, ATB si The Dolls.

Ideas: Ne facem tricou? (open source)

Maine vom vedea cat de aglomerat va fi tricoul de blogger (cand se inchid inscrierile). Maine sper sa pot veni cu detalii legate de costul tricoului. Poate chiar astazi… A deschis insa acest post pentru a veni cu o noua idee, inspirata de Isotopic (Brolly, cred ca asa e mai cunoscut), de a face tricouri de blogger open source. Ideea mi-a fost sustinuta si de o creatie a lui Zoso. Ma gandesc sa creez un blog in care sa postam Mai mult ››

Marketing: Vremea rebranding-urilor

Daca in iunie a fost sezonul marilor plecari din companii, iulie este luna rebranding-urilor. Cred ca acesta este al treilea caz major de rebranding pe care il aflu in ultimele 2 saptamani. In urma unor schimbari in structura holding-ului Fuji ce vor avea loc incepand cu 1 octombrie, compania va adopta – de la acea data – noua identitate corporate. Comunicatul de presa si logo-urile anterioare sunt aici.[via]