M A N A F U *

MANAFU*

Events: Cu ce vine Digital Marketing Forum

In 2007, cand am pornit Digital Marketing Forum, imi propuneam sa creez “un spatiu in care sa se intalneasca fata in fata oamenii de marketing cu furnizorii de servicii (de marketing) in new media, un loc de discutii, de dezbateri, de prezentari si – de ce nu?! – de networking“.

Luna aceasta, la cea de-a treia editie, influentat si de climatul economic actual, am hotarat sa luam taurul de coarne, cum se spune. Aud in jurul meu tot felul de voci care incurajeaza Intemetul si vad un an bun pentru comunitatea online in ciuda tuturor aparentelor.

Mi-am propus la aceasta editie sa fim mai exigenti ca oricand si sa realizam in parteneriat cu vorbitorii invitati o agenda plina de continut valoros si solutii de marketing viabile.

Iata cu ce vine in acest moment Digital Marketing Forum 2009:

  • MAI MULTE INTALNIRI: Continuam pe structura complexa lansata anulu trecut. Deschidem cu doua conferinte, ne impartim pe 3 sali dupa pauza.
  • CEI MAI BUNI VORBITORI: Piata creste doar prin priceperea oamenilor de aici. De aceea, am dorit sa avem alaturi de noi cat mai multe nume dintre cele care construiesc Internetul local. Alaturi de ei vor fi prezenti si cativa vorbitori internationali.
  • STUDII DE CAZ RELEVANTE: Cum nimic nu se compara cu puterea exemplului, am selectat o serie de studii de caz interesante din ultimul an.
  • STUDIU PE BRANDURI ONLINE: Vom avea si anul acesta o noua editie a primului studiu dedicat prezentei online a brandurilor de pe piata locala. Impartit pe mai multe categorii de produse si servicii, studiul va releva perceptia asupra brandurilor in mediul online.
  • DIGITAL MARKETING REPORT: Vom scoate si primul ghid tiparit dedicat mediului online si mobil de la noi. Publicatia va contine o analiza a pietei de online, o serie de topuri si un “catalog” de firme specializate in domeniu.
  • PREZENTA IN SOCIAL MEDIA: In 2007 am facut un blog pentru DMF, anul trecut am deschis un cont pe Twitter. Acum ne gasiti pe Twitter, Facebook si LinkedIn. Sau va gasim noi pe voi.

Comentează