M A N A F U *

MANAFU*

6 motive sa nu ratezi PR Forum 2010

Zilele acestea lucrez pentru PR Forum 2010. Ajuns la a patra editie, evenimentul nostru vine cu cateva abordari si idei noi pe scena evenimentelor, dominate de ani de zile de aceleasi formate (cele mai multe facute chiar de noi). Schimbarile de pe piata comunicarii ne-au “cerut” sa fim mai creativi.

Iata cateva motive pentru a participa la eveniment daca esti un practician in relatii publice si comunicare corporate:

I N T E R A C T I U N E
Anul trecut am deschis evenimentul cu o dezbatere intre oameni de comunicare si manageri. A fost foarte bine primita, asa ca anul acesta am mai introdus in prima parte a zilei o dezbatere despre media.

I N V I T A T
La aceasta editie vom avea un invitat international. Pascal Beucler, Vice-President, Brand Strategy & International Network la MS&L Group (Publicis Groupe) va vorbi despre felul in care comunicarea s-a schimbat sub influenta web 2.0 si social media.

I M P L I C A R E
Vom da ocazia comunicatorilor sa se implice in cresterea unei cauze sociale chiar in cadrul evenimentului. Intr-un din cele trei sali al evenimentului, vom declansa o sesiune de brainstorming pentru campania “Let’s Do It Romania!”.

T R A I N I N G
Ca si anul trecut, in a doua zi, vom avea un training cu locuri limitate (30 de persoane), dedicat social media. Domeniul a evoluat mult in ultimul timp si tot mai multe companii sunt interesate sa comunice pe noile canale.

O F E R T A
Primii 50 de inscrisi la eveniment vor primi cate un exemplar al cartii “Tot ce ar trebui sa stii despre PR” – un volum cu 500 de intrebari si raspunsuri despre relatiile publice de azi.

G R A T U I T
Fiecare participant la eveniment va beneficia de o copie a “Public Relations Report”, un ghid al tendintelor de pe piata de comunicare si al celor mai importante companii din domeniu.

Comentează