M A N A F U *

MANAFU*

Studiu despre branduri si retelele sociale in Romania

Am prezentat tot felul de date din studiul despre retelele sociale realizat de Daedalus Millward Brown la solicitarea Evensys. Pun acum o buna parte din el, ce va aduce atat agentiilor, cat si oamenilor de marketing o serie de informatii utile de pe piata locala.

In fiecare miercuri voi publica pe blog un studiu interesant despre comunicare, social media, advertising sau marketing. Urmareste asadar seria “Research“ pentru cele mai noi statistici.

2 comentarii

  1. Flo says:

    ar fi interesat de aflat de ce aproape jumatate dintre cei care au o relatie cu cel putin un brand pe o retea sociala nu sunt multumiti de continutul paginii. ce ii nemultumeste si cum se reflecta nemultumirea in relatia lor cu brandul. intr-un studiu care s-a facut recent in in US (the social breakup) si despre care am scris si pe blog, nemultumirea venea din faptul ca brandurile comunica prea mult, irelevant sau plictisitor. la romani care or fi motivele?

  2. Ana says:

    Multumesc frumos. Asteptam macar o bucatica din el de ceva vreme :).
    Minunat ar fi sa avem un astfel de studiu si pentru segmentele emergente in Ro: LBS & Social Games.

Comentează