M A N A F U *

MANAFU*

Cum pot folosi brandurile Facebook Questions

Saptamana trecuta, Facebook a mai intins o mana de ajutor pentru brand-uri prin lansarea serviciului Facebook Questions. Evident, acesta se adreseaza tuturor utilizatorilor, insa companiile au acum un nou instrument de interactiune cu clientii lor. Vad aici doua cai de utilizare:

  • sondarea opiniei publicului – obtinerea unui feedback valoros din partea consumatorilor.
  • derularea unor campanii pornind de la Questions –  posibilitatile sunt nelimitate, de la alegerea unei arome sau a unei culori pana la alegerea finalului unui spot TV, ca sa ma refer doar la cateva exemple.

Pentru a beneficia de acest tool pe Fan Page, trebuie mai intai sa alegi “Use Facebook as Page” (din “Account”). Apoi accesezi Facebook Questions, de unde incepi sa iti “construiesti” intrebarea.

Ce alte implicatii vedeti pentru brand-uri?

In fiecare zi de luni, voi publica aici blog un post despre Facebook, ce va aduce informatii noi sau utile pentru companii. Aceste posturi vor putea fi citite urmand si tag-ul Facebook Monday.

2 comentarii

  1. Inca interesant cum se dezvolta la noi, desi in prima faza mi se pare inutila. In afara lucrurile sunt mai complexe, brandurile mari au inceput sa se puna in miscare – Starbucks – http://www.facebook.com/home.php?sk=question&id=10150146074428057&qa_ref=ssp

  2. Sergiu says:

    salut.nu reusesc nici cum sa folosesc Questions.

Comentează