M A N A F U *

MANAFU*

O demonstratie a tehnologiei Aurasma

Fenomenul Augmented Reality nu e strain de piata noastra, desi pana acum nu am vazut foarte multe implementari. “Imbunatatirea realitatii” necesita o serie de resurse pe care nu multe companii sunt dispuse sa le aloce. Aurasma este pe cale sa schimbe situatia. Tehnologia recunoaste anumite obiecte si apoi le asociaza cu un continut nou. Totul se petrece intr-un browser mobil.

Saptamana trecuta Revista Biz si BrandsTalk au implementat tehnologia pentru prima data in Romania, in cel mai recent numar al publicatiei, cu ajutorul unui clip special creat. Saptamana aceasta la Mobile Marketing Conference, un reprezentant al Aurasma va vorbi despre beneficiile “realitatii imbunatatite” pentru branduri.

7 comentarii

  1. Nu cred ca ei au fost primii in Romania. Din cate tin minte orange avea o campanie numita Scrie pe cer, Era o bere care imbunatatea realitatea sticlei de bere in aceeasi metoda, iar situl imobiliare.ro au ceva similar. Nu am dreptate?

  2. E prima data pentru tehnologia Aurasma, Nicolaie!

  3. Ok. Am înteles eu greşit. Este foarte faină ideea de augmented reality, dar marele dezavantaj pe care l-am gasit eu este că sapă foarte rapid bateria dispozitivului. O altă problemă ar fi aceea că nu există un semn sau logo standardizat pentru zonele care au suport de AR. De fiecare data elementele trebuiesc însoţite de explicaţii şi informaţii pentru a le putea folosi, lucru care, din punctul meu de vedere ştirbeşte farmecul tehnologiei.

  4. marmota elastica says:

    Cum sa nu, zonele specifice au logoul Aurasma – acelasi peste tot.

  5. marmota elastica says:

    Se vede si pe coperta revistei in video (in dreapta-jos)

  6. marmota elastica says:

    *stanga-jos

  7. […] demonstratie a tehnologiei Aurasma folosita pentru ultimul numar […]

Comentează