MANAFU*

Abonamente Evensys

Black Friday Romania 2012 in cifre

Au trecut Black Friday si Small Business Saturday, a trecut chiar si Cyber Monday, iar acum suntem pe final de Giving Tuesday. Pe noi ne-a prins cel mai bine “Vinerea Neagra”, insa pot spune ca 2012 a fost un an de repetitii. Ne-a aratat cat de mult conteaza sa fii pregatit online, ne-a aratat ca magazinele online pot vinde foarte bine, ne-a aratat ca o sesiune de shopping de trei zile in combinatia online – offline aduce castiguri foarte bune, ne-a aratat, chiar daca timid, ca si magazinele de mall sau de langa au prins gustul acestei “sarbatori” a reducerilor.

De dragul istoriei, am compilat o serie de informatii gasite in diverse surse. Daca mai stiti si altele, va astept cu completari.

EMAG
eMag a inregistrat 2,6 milioane de vizite si comenzi in valoare de 12 milioane de euro intr-o singura zi. Pana la sfarsitul weekend-ului, valoarea totala a comenzilor a ajuns la 15,73 milioane de euro. Stocul alocat pentru Black Friday, care a totalizat 120.000 de produse din toate categoriile, s-a epuizat in mare parte in primele patru ore de la startul promotiei. (Comunicat de presa)

F64 STUDIO
In cele trei zile de reduceri, F64 a inregistrat 5.800 de comenzi, dintre care 74% au venit exclusiv online, prin intermediul site-ului f64.ro. Valoarea totala a comenzilor inregistrate în ultimul weekend al lunii noiembrie s-a ridicat la 1,47 milioane euro. (Comunicat de presa)

2PARALE
Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au inregistrat intr-o singura zi 9.477 de comenzi in valoare de 3,2 milioane lei. Prin 2Parale s-au generat de 15 ori mai multe vanzari de Black Friday decat intr-o zi obisnuita de vineri. (Comunicat de presa)

ZORILE STORE
In acest weekend traficul a crescut cu 100%, iar volumul vanzarilor a fost de 20 de ori mai mare fata de o zi normala.(Comunicat de presa)

ALTEX
Altex Romania a avut incasari de 15 milioane de euro in cele trei zile de promotii (intreg weekendul 23-25 noiembrie). In prima zi de Black Friday, retailer-ul a inregistrat vanzari de circa 6 milioane de euro in magazinele Altex si Media Galaxy. (Wall-Street)

FLANCO
Flanco a inregistrat vanzari de aproximativ 12,1 milioane de euro, cu 80% mai mult decat in 2011. Peste 500.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco si aproximativ 100.000 de consumatori au ales cel putin un produs din oferta Black Friday in cele trei zile de campanie. (Wall-Street)

DOMO
Domo a estimat pentru cele patru zile de reduceri (22-25 noiembrie) incasari de circa 3-4 milioane de euro. Suma este mai mare de patru ori comparativ cu editia de anul trecut a Black Friday. Aproximativ o treime dintre vanzari au fost generate de site-ul Domo.ro. (Wall-Street)

EVOMAG
Evomag.ro estima vineri dupa-amiaza vanzari de circa 700.000 de euro, de cinci ori mai mari fata de o zi normala. Valoarea medie a unei comenzi a fost de 220 de euro, fata de 150 de euro intr-o zi normala. (Wall-Street)

CUM S-A VAZUT BLACK FRIDAY IN SOCIAL MEDIA
In perioada 19-25 noiembrie 2012, evenimentul Black Friday a avut 31.457 de aparitii in social media din Romania si a inregistrat 84.923 000 de vizualizari estimate (viewership), conform ZeList. Un utilizator de internet din Romania a fost expus de cel putin 10 ori la mesaje legate de acest eveniment.

Cele mai multe discutii despre eveniment au fost purtate in cadrul platformei de socializare Facebook, unde au fost inregistrate 7.665 de mentionari. Facebook este si canalul de comunicare cu cel mai mare impact, acesta avand cel mai mare numar de vizualizari estimate, 69.060 000. (Comunicat de presa)

4 comentarii

  1. Sorin says:

    Se pare ca emag este cel mai cunoscut magazin din online la noi, avand in vedere vanzarile.

  2. Alin says:

    Ar fi interesant de vazut cat s-a castigat din comisioane la eMag de Black Friday – si cat la suta din totalul vanzarilor a fost generat de afiliati.

  3. […] din start că intrăm într-o zonă sensibilă, nu chiar așa de transparentă ca în cazul marilor retaileri online, așa că va fi destul de săracă în […]

  4. […] din start că intrăm într-o zonă sensibilă, nu chiar așa de transparentă ca în cazul marilor retaileri online, așa că va fi destul de săracă în […]

Comentează