M A N A F U *

MANAFU*

Ce tip de antreprenor de criza esti tu?

Anul trecut, lucrurile s-au intamplat cu rapiditate, iar 2012 se anunta a fi un an de relansare. Cu toate acestea a fost un an ciudat, asa l-as numi, probabil cel mai ciudat an de criza de pana acum. In tot acest context nefavorabil, antreprenroii au trebuit sa lupte efectiv. Sa lupte cu convingeri, temeri, lipsuri si alte provocari ale crizei. Unii au reusit chiar sa invinga si sa castige teren.

Intr-o prezentare foarte apreciata la Zilele Biz 2012, Adina Vlad, managerul Unlock Research, a oferit audientei rezultatele unui interesant studiu despre antreprenorul roman. Mai precis, un studiu despre antreprenorii care nu au oprit motoarele nicio clipa si au continuat sa investeasca in idei, in inovatii.

Conform Unlock Research exista 4 tipologii de antreprenori de criza:

Vizionar
Anticipeaza, panifica, gandeste pe termen lung.

Profesionist
Se instruieste in continuu, evolueaza si se diferentiaza profesional.

Versatil
Adapteaza sau schimba business-ul in functie de cerintele contextului.

Intuitiv
Business deschis in criza pe o idee noua, originala, fara strategie precisa de dezvoltare.

1 comentariu

  1. raducu radu says:

    Cred ca as imprumuta putin din toate cele 4 tipologii.

Comentează