MANAFU*

Abonamente Evensys

Personal: Pariaza pe premium

Ai un costum care iti place foarte mult, il porti la ocazii speciale si te gandesti ca – cu putin noroc – o sa te tina cativa ani buni. Dar a venit timpul sa il duci la curatat. Cat ai plati sa te asiguri ca se intoarce la tine in regula? Ai plati 11 euro?

Eu am platit 33 de euro pentru 3 costume pentru ca am vrut sa ma asigur ca nu voi avea surprize. Si desi inca nu am ridicat costumele (voi merge maine dimineata), sunt destul de linistit. Pretul platit ma linisteste. De fapt, cand am auzit despre aceasta curatatorie premium m-am linistit. Puteam sa merg la Nufarul sau EcoClean si probabil as fi obtinut acelasi rezultat. Am ales insa sa platesc premium pentru asteptari premium.

Ce am invatat din asta?
> Daca platesti un pret premium ai toate sansele sa primesti servicii/ produse premium.
> Preturile mari (premium) iti pot da si un confort psihic, nu doar stres.
> Daca vrei sa pornesti un business, alege ceva dedicat produselor/ serviciilor/ oamenilor premium.

Tags:

Fara comentarii

  1. Emilian says:

    Mi se pare ca esti cam snob. Dai un ban premium, dar stii ca face, nu?

  2. Cristian says:

    Cum spuneam, puteam sa merg in alta parte, dar am ales sa merg aici pentru ca pentru un pret premium m-am linistit premium. Cred ca sunt de fapt comod…

  3. Dorin Boerescu says:

    Sunt perfect de acord cu tine Cristi – desi nu neaparat pretul e cel care defineste apartenenta la premium a unui produs/serviciu – e adevarat insa ca majoritatea covarsitoare a celor care sunt in stare sa ofere premium cer si un pret pe masura :-). On the other hand, exista multe lucruri care sunt premium pur si simplu prin stil, prin exclusivism, prin adresarea foarte clara catre un segment restrans sau chiar prin limitarea foarte riguroasa a accesului la serviciul respectiv – caz in care oricat de becalidispussaplatesti ai fi nu poti sa intri printre cei “alesi” ;-)Se intampla sa platesti premium si sa primesti medium – in Romania, cel putin, unde noii imbogatiti au bani cu toptanul dar habar n-au ce inseamna stilul si s-au gasit multi care sa profite de asta. Sunt foarte multe lucruri, pe langa un pret mare, care dau apartenenta la segmentul asta. Rafinamentul e unul din cele mai importante, si pe bune ca asta chiar nu poti sa il cumperi. Poti sa ti-l formezi, daca ai “material”, dar asta cere timp.In fine, am scris un comentariu foarte lung – am si eu un post mai vechi pe tema asta, e un subiect care ma pasioneaza.

  4. engambament says:

    eu cred ca de fapt toti sintem snobi intr-o anumita masura. recunosc, si eu am ‘boala premium’ insa pe goods mai mult, si mai putin pe services. pina la urma asta e esenta pozitionarii, nu? totusi, cred ca la noi apar adeseori ‘defecte’, sa le zicem asa, in sensul ca nu intotdeauna un pret premium echivaleaza cu un prosus/serviciu premium… eroarea insa apare pentru ca nici ‘vinzatorul’ si nici ‘cumparatorul’ nu au inca dezvolatat un simt de piata si un comportament de consum accordingly.am auzit o vorba care ar putea surprinde starea de fapt: ‘eleganta si rafinament, ce p* mea!’, apropos de ‘noii imbogatiti’ din postul lui dorin… (care prin pura coincidenta a aparut in timp ce eu scriam acest post)

  5. Gabi Nistoran says:

    Si deceptia e pe masura atunci cand platesti “premium” si primesti ceva mediocru (ba chiar iti faci mai multi nervi pt orice mica problema).

  6. Cristian says:

    gabi,dar daca ce ai platit tu nu era premium?

  7. Cristian says:

    nu stiu cum e cu snobismul, insa – e drept – ca uneori imi pun si eu problema: oare sunt un snob?si pentru ca vorbim despre ce suntem noi, cred ca sut doua tipuri de oameni care merg pe premium:- cei care isi permit sa plateasca premium si o fac natural, fara sa isi puna problema: Cred ca la Nufarul primesc aceeasi calitate, mai bine merg acolo, e si mai ieftin…- cei care nu isi permit premium in mod natural, dar si-l doresc. De aceea pentru unele produse (mai putin servicii) aleg premium. De cele mai multe ori, strag bani special pentru asta si chiar fac concesii la alte capitole (cumparaturi), doar pentru ca isi doresc lucrul respectiv.

  8. Dorin Boerescu says:

    Well… ma pregateam sa mai scriu un comentariu, dar cand mi-am dat seama cate ar fi de spus am preferat sa le pastrez pentru urmatoarea intalnire a bloggerilor :-).Apropos Cristi, pot sa ma implic in realizarea tricourilor – desi am vazut ca deja s-a oferit cineva voluntar.Da-mi un semn daca ai nevoie.

  9. Cristian says:

    dorin, ai un mail pe gmail.

Comentează