MANAFU*

Abonamente Evensys

Advertising: Daca functioneaza, de ce nu?

Simple Blog scrie despre asemanarea intre o secventa din ultimul spot Bergenbier (sorry, nici eu nu il am) si ideea spotului “Cog”, realizat de Wieden + Kennedy pentru Honda in urma cu trei ani.

Putini stiu ca Honda a avut ceva probleme de imagine sau cel putin a primit o bulina neagra (nu stiu daca s-a ajuns si in justitie) dupa ce doi artisti au acuzat agentia ca le-a furat ideea. Se pare ca in 1987, doi elvetieni au pus la cale un “domino” din piese auto pe care l-au filmat intr-un scurt metraj de aproape 30 de minute.

Gasiti aici spotul Honda, iar aici filmul elvetienilor.

TRACK: EVANESCENCE/ CALL ME WHEN YOU’RE SOBER
PHOTO: REFLECTED SUNSET/ LAWATHA

Tags:

Fara comentarii

  1. Ionut Oprea says:

    Cred ca de fiecare data cand construiesti ceva extraordinar, creezi un model pe care altii se vor stradui sa il imite, fiecare dupa pricepere si principii. E si normal, pentru ca prin orice realizare publica, le arati celorlalti, mai transparent sau mai putin, cum sa faca.Deocamdata, aceste tendinte nu pot fi amendate decat in limita in care respecta legea, si, la nivel soft, de catre vocile mai stridente din industrie.Insa in acest spot bergenbier eu unul nu vad o imitare a acestui concept de “contraption”, al carui inventator, sincer, e motanul din Tom si Jerry :).Am chiar o celebra suita de “board games” acasa pe PC care are un joc in care poti construi tot felul de astfel de mecanisme.

Comentează