MANAFU*

Abonamente Evensys

Advertising: Sa ne dezmortim nitel



Desi am avut cateva porniri in trecut, m-am abtinut din multe motive obiective sa comentez reclamele care mi-au trecut prin fata ochilor. Si au fost multe.

Cand am vazut campania “Puiul gatit nu face rau “, realizata de GMP pentru Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania (UCPR), mi-am zis: “Trebuie sa scriu ceva pe blog despre asta. Dar ce? Nu vreau sa analizez campania…”

Campania UCPR mi-a adus aminte de campania Biz de anul trecut si mai ales de spotul “Sexul” si de reactiile starnite. Am zis atunci intr-un cerc restrans ca poate acum piata nu e pregatita pentru un astfel de sex, pardon spot (chiar mi-a scapat cuvantul sex!), dar poate peste cativa ani va fi.

In cazul GMP, cred la fel ca piata nu e pregatita pentru un astfel de spot si sunt aproape gata sa pariez ca vor fi reclamatii de tot felul, de la CNA pana la “Asociatia Pensionarilor Revolutionari Inselati La Caritas” (no offense). Ca sa nu mai vorbesc de reactii ale industriei in diverse cercuri sau forumuri online…

Dar poate ma voi insela, poate piata e pregatita pentru aceasta campanie, poate industria o sa stranga mana echipei GMP si poate o consumul de carne de pui (gatit) o sa creasca datorita batranilor “batuti in cap”.

Am doar o singura intrebare: Puiul negatit dauneaza sanatatii?

Tags:

Fara comentarii

  1. Andrei Sava says:

    De obicei nu dauneaza. Depinde cu ce e “virusat” si in ce mod interactionezi cu el in acele momente.

  2. Anonymous says:

    “aud” pentru a nu stiu cita oara ca “… ca piata nu e pregatita pentru un astfel de spot”. mai exact la campaniile astea despre ‘gaini’, vezi si cazul transavia.cam ce poate insemna asta?

  3. Bogdana says:

    Cristi, daca nu ai fi citit atata PR despre cum gripa aviara nu mai e un pericol, daca eram in continuare in criza si daca ministerele nu s-ar fi intrecut sa ne asigure ca totul e sub control, ai mai fi mancat pui numai ptr ca un spot e funny?

Comentează