Ieri mi s-a intamplat sa gasesc pe bloguri 3 idei pentru stiri si articole in Campaign si in Biz.
- Publicitatea audio-video in Autobuze! O realitate ieseana… (Andrei Sava)
- Timisoara este primul oras cu parcare prin mobil (Carmen Holotescu)
- Reclama pe telefonul mobil (Razvan Varabiescu)
Mai mult, de ieri am inceput sa folosesc functia “e-mail this” din Bloglines pentru a trimite colegilor sau cunoscutilor “stiri” din blogosfera locala.
Apoi am vazut (tot ieri) la Bradutz stirea realizata de NewsIN dupa post-ul lui Eduard despre cum a devenit Romania numar de masina in Seattle.
Asa ca de ieri am inceput sa iau in serios blogurile ca sursa de idei pentru stiri sau articole. Stiu ca exista o intreaga discutie pe marginea utilitatii blogului ca sursa de informare, ba chiar de competitia cu media traditionale. Recent chiar eu am vorbit despre MSB vs MSM.
Fiind jucator de amblele parti deocamdata evit sa ma pronunt in “batalia” media vs blogs, fara a avea mai multe argumente in favoarea blogurilor. :o)
Anyway, discutia despre media vs blogs se poate duce pe mai multe planuri (de la calitatea, cantitatea, diversitatea, valabilitatea informatiei la viteza de difuzare a stirilor) si sper ca Ionut, Bradutz si Iulian vor analiza “situatia”.
Pana se va da verdictul in acest “versus”, eu ma multumesc sa cred ca blogurile pot sustine media (si viceversa e valabila) atat prin a oferi idei (de la reporteri de pretutindeni), cat si prin a atrage atentia asupra unor lucruri pe care multi jurnalisti le ignora sau nu le considera foarte importante. Cred ca blogosfera poate genera o vox populi foarte puternica si relevanta pentru media.
FOTO: COTTON CANDY/ WESTWINDS ZHOU
Salut Cristi,Ma bucur ca ti s-a parut interesanta aceasta idee. Daca vrei pot sa te ajut si sa scriu chiar eu acest articol. Sau te pot ajuta sa iei legatura direct cu baietii. AndreiMobil: 0748 95 81 82