Initiativa lui Razvan e laudabila. Sa castigi din blogging e visul multora, iar Razvan vrea sa ne dea la toti bani. Orlando ridica niste semne de intrebare, iar Calin Fusu vrea sa dea 4.000 de euro la top 20 bloggeri. Si multi altii comenteaza in afara blogosferei.
Ideea cu publicitatea pe bloguri e ca mai bine nu ar exista. Iar daca totusi cineva insista, ar face bine sa mearga pe context-based text ads sau pe mini-bannere. Dar cat mai putine. Sa zicem ca mai putem scapa si un banner normal sau un skyscraper, numai sa promoveze produse si servicii pe specificul blogului. Zoso are bannere pentru DVD-uri, insa in acelasi timp consuma filme en-gros saptamanal. Si scrie despre ele.
Zilele acestea blogurile si site-urile de tehnologie au salutat aparitia unei noi forme de advertising pe bloguri: post-uri sponsorizate. Gasiti cateva detalii despre model aici, ceva mai multe pe blogul initiatorului si parerea unui blogger aici.
Razvan, crezi ca ar merge la noi un astfel de format?
PHOTO: FOLLOW THE LEADER/ DGRUBZ
mie mi-e teama ca, daca va functiona, ideea nu va face altceva decat sa transforme “blogosfera” in ceva mult prea comercial. Desigur, dpdvdr al afacerii e okay, dar aveam impresia ca blogosfera e ceva mai mult decat bani.
“Blogosfera” este deja mai mult decat comerciala.