MANAFU*

Abonamente Evensys

Ideas: Ce putem face?

Spiridus ma indeamna sa nu renunt la Reclamant… Chiar imi doresc sa merg mai departe cu aceasta initiativa, insa caut solutia cea mai buna. Sa faci un blog. site in care vizitatorii sa isi “planga” experientele neplacute cu diverse branduri sau companii nu este o treaba foarte usoara. Din experienta forumurilor si site-urilor de dating – unde deseori auzi “te dau in judecata daca nu…” – am invatat foarte multe lucruri care se aplica si in cazul unui astfel de blog.

O solutie pentru Reclamant, poate cea mai buna, ar fi sa gaseasca sustinerea unui organism ce lupta pentru drepturile consumatorului. Altfel, trebuie gasita o platforma care sa permita postarea numai pe baza de membership. Astfel, promotorul/ adminsitratorul blogului este protejat de efectele unor post-uri rau intentionate.

Aveti alte idei?

FOTO: THE SHEEP/ MORE ALTITUDE

Tags:

Fara comentarii

  1. weasel says:

    Destul de greu de moderat domeniul asta cu “bitching about stuff”, pentru ca un numar foooaaarte mare dintre cei care reclama un lucru vorbesc prostii: fie nu s-au interesat indeajuns inainte de a cumpara produsul/serviciul si se asteptau la total altceva, fie sunt prea prosti sa-si dea seama cum se realizeaza chestia X si incep sa dispere din cauza propriei incompetente, etc., etc., etc. Nu pot sa neg ca sunt si reclamatii valide si reale, insa numarul lor este destul de mic, si greu de gasit printre tonele de aberatii.Din alt punct de vedere, romanii sunt destul de carcotasi, si gasesc probleme sau alte chestii la fiecare lucru (hehe, vorbesc din proprie experienta), asa ca un astfel de proiect ar cam avea succes din perspectiva asta :)Chestia cu membership-ul nu e buna deloc, cel putin pentru inceput. Tu vrei sa ai cat mai mult continut si oameni care iti scriu pe site; cu timpul vei elimina gunoaiele (sau se vor elimina natural, singuri) si vor ramane doar lucrurile bune.

  2. Razvan says:

    Well… solutia cea mai buna poate fi un metablog (ex. Lifehacker). Cine a luat o teapa si vrea sa se planga, scrie frumos in blogul lui si il taguieste adecvat (reclamant de ex) sau trimite la editori. In metablog apare o scurta introducere a editorului, un fragment relevant din blogul reclamantului si un link adecvatMembershipul nu tine…ar presupune sa ai un bazin de useri a caror singura menire in viata este sa ia tepe cel putin saptamanal.

  3. Andrei Crivat says:

    Eu saptamanal am probleme cu un brand sau altul, si m-as plange daca as avea unde. Uite, ultima despre care am scris, cu Finansbank, pe cuvant ca ma mananca rau in continuare sa fac povestea mai publica (ca sa zic asa) decat pe blogul meu. ca merita sa stie lumea cu cine are de-a face. As putea sa te pun in legatura, daca te intereseaza, cu Asociatia pentru Protectia Consumatorului, care e un ONG (a nu se confunda cu Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, care e agentie guvernamentala). Daca te intereseaza, spune-mi. Dar eu, unul, precum si ziarul pe care il conduc, te vom sustine in acest demers, daca te tii de el.

Comentează