MANAFU*

Abonamente Evensys

Blogs: Un experiment

Imi place sa fac din cand in cand experimente in activitatea mea, sa testez noi posibilitati si sa caut noi oportunitati. Blogul Axe Ads este un experiment inceput in martie anul acesta, crescut (in continut) in liniste pana in iulie. Vroiam sa fac un loc in care sa strang “toate” reclamele acestui brand si apoi sa vad ce iese din el.

Ieri cand am adaugat Netoo printre proiectele de blogging pe care le sustin, mi-am adus aminte de acest blog si m-am intrebat: Ce fac cu el? Il mai tin sau il inchid?

Mi-am adus aminte si ca am un cont pe Gmail si YouTube cu numele blogului si am vrut sa vad de curiozitate ce s-a intamplat cu (in) ele.

Am descoperit pe YouTube ca spoturile postate in contul meu – sunt doar 19! – au avut peste 150.000 de vizionari si ca am 25 de “abonati” la ele. In plus, am primit 600 de vizite pe canalul creat automat de YouTube din clipurile mele.

Dar supriza cea mai placuta ma astepta in Gmail, unde am gasit un e-mail trimis de cineva de la Unilever (nu am reusit sa aflu exact din ce tara e) care imi semnala cateva noutati internationale despre campania “Get A Girlfriend”.

Am decis asadar sa ma tin de acest blog si chiar sa incerc sa folosesc mai mult YouTube in promovarea lui. Sa vad ce o iesi…

Tags:

Fara comentarii

  1. Arhiduke says:

    Intotdeauna spoturile ptr Axe au fost superbe. Funny, targetate, tot ce vrei. Si acum rad cand il vad pe Ben Afflek cum isi priveste stupefiat click-ul…

  2. SlimR says:

    pe cat de bune sunt reclamele pe atat de prost e sprayul

  3. Arhiduke says:

    nu conteaza. asa si ciocolata kandia e proasta rau, dar spoturile sunt bune:)

Comentează