MANAFU*

Abonamente Evensys

Advertising: Se mai intampla

Clar, “alergatul in reclame” poate fi o tema buna pentru Marca Inregistrata (daca nu a fost deja). Spotul Coca-Cola mi-a adus aminte de cel facut pentru Carlton. [via]

Pe de alta parte, Axe are un spot care seamana foarte mult cu altul de la Pepsodent. Cat de mult conteaza asta? [via]

Tags: ,

Fara comentarii

  1. Mircea Scarlatescu says:

    Spotul Coca Cola, cel putin pentru mine, are doar aceeasi tematica (poate un specialist ii vai spune altfel, vreo denumire tematica..), nu este evidenta copierea…Intre Axe si Pepsodent insa e clar ca la mijloc a avut loc o operatiune de Ctrl-C Ctrl-V :), dar asta, sa fim seriosi, conteaza doar pentru imaginea advertiserilor din piata, cumparatorul final nu cred ca va fi prea suparat….

  2. Cristian says:

    mircea, in cazul coca-cola nu spun ca e copiat. spun doar ca e trendy acum sa vezi oameni alergand in reclame. vezi alte doua posturi pe tema asta din noiembrie.

Comentează