MANAFU*

Abonamente Evensys

Interviews: De ce s-a lansat iLeo

La sfarsitul lunii octombrie, Leo Burnett anunta cea mai importanta schimbare la nivelul structurii sale de la infiintare. O schimbare care viza marirea grupului cu 3 noi agentii (23, The Practice si iLeo) si totodata intarirea echipei manageriale.

Astazi, Leo Burnett a anuntat lansarea diviziei iLeo, shop-ul de interactive care completeaza oferta destul de saraca de marketing digital din partea agentiilor de advertising. iLeo va fi condusa de Mugur Patrascu, in calitate de managing partner. Mugur vine cu o experienta de 6 ani in client service, timp in care a lucrat pentru clienti precum Kent, Kraft, Connex, Ciuc, Bucegi, Vincon.

L-am invitat pe Mugur sa imi raspunda la cateva intrebari legate de lansarea iLeo.

De ce a aparut iLeo?
2005 dar in special 2006 au marcat o evolutie clara a numarului de utilizatori de internet iar toti ceilalti indicatori se dubleaza de la an la an.

iLeo a aparut ca raspuns al evolutiei consumatorilor locali de medii digitale, evolutie ce a marcat maturizarea acestui mediu de comunicare.

Acest mediu dinamic este premiza esentiala a debutului profesionalizarii comunicarii de brand pe mediile digitale. iLeo are ca obiectiv principal, intr-o prima faza, portarea mesajului de brand intr-o zona relevanta pentru consumatorul digital pentru ca ulterior sa continue in zona promovarii marcilor total digitale.

Din cate stiu suntem a treia mare divizie de interactive care se lanseaza la noi in interval de cateva luni si sunt convins ca anul acesta va mai aduce cateva. Cred ca 2007 este anul precizarii si formarii centrelor de comunicare interactiva si a abilitatilor in domeniul mesajului de marca in noile medii. Ma refer atat la strategie si creatie cat si la partea de media planning.

De ce tocmai acum?
Miscarile in aceasta zona au fost determinate de evolutiile clare de anul trecut pe aceasta piata. Trei trenduri esentiale au captat interesul marilor spender-i din marketing pe aceasta zona si au generat o crestere accelerata a nevoii prezentei de brand pe aceste medii: cresterea importanta a numarului de utilizatori, orientarea clara a marilor grupuri media de a transfera continut pe medii virtuale si succesul extraordinar al platformelor 2.0 de afara. De asemenea, crestea blogosferei locale, care este esential rezultatul implicarii active a publicului pe acest mediu, a generat un trend ce nu mai poate fi ignorat.

CITITI AICI VERSIUNEA INTEGRALA A INTERVIULUI

Tags:

Fara comentarii

  1. Subiectiv says:

    pura curiozitate: interviul a fost facut prin mail sau cu reportofonul in fata? daca a fost facut prin mail, atunci virgulele lipsa si “fi”-ul in loc de “fii” nu sint ale tale :Pin alta ordine de idei, am intrebat daca a fost facut pe mail pentru ca raspunsurile sint prea bine gindite a reclama… si miroase cam tare a promovare tipic piaristica…

  2. Cristian says:

    interviul a fost facut pe mail si in mare graba. deci au fost si scapari. trebuia sa il editez, dar l-am lasat brut.mersi de mesaj oricum. am sa iau interviul la recitit can o sa am putin timp.

Comentează