MANAFU*

Abonamente Evensys

Trends: Trotuarvertising

Pe asta am calcat astazi in fata la Europe House (cladirea Orange). Un exemplu de trotuardvertising pe care eu l-as incadra in categoria urban spam, conform definitiei lui Russell Davies.

Profit de ocazie sa lansez o noua chestie pe blog, un poll de genul “Am I Hot or Not?” pentru idei noi, tendinte, lucruri pe care le vad, le fac eu sau altii etc.

Ce parere aveti despre campania Fru Fru?
Hot Not   

Fara comentarii

  1. felipov says:

    Nu prea inteleg de ce zici tu ca e urban spam?Nu te lasa sa treci?Cu ce te-a enervat?Era pe strada nu?Atunci stencilurile cu U ce sunt?Nu cred ca asta sau U sunt urban spam.Ci doar o intelegere proasta a folosirii spatiului public pentru adv.Urban spam sunt alea cu got milk care s-au imputit dupa o vreme.Da bun alea erau deranjante.Dar asta?

  2. TSK says:

    Sunt un mare fan al advertisingului neconventional, iar in medii urbane (ca Bucuresti) atat de aglomerate cu bannere, afise si stickere, consider ca asa ceva sare mult mai usor in evidenta decat o campanie standard ATL. Au mai fost tentative de “trotuaradvertising” si “pereteadvertising” cu stencils pana acum: vezi GymFit (parca). Dar in cazul acela prea multe repetitii ale mesajului in acelasi spatiu l-au facut sa fie doar un alt stencil.Ma bucur cand vad astfel de idei si inteleg ca acolo undeva, cineva nu doarme si gandeste “outside of the box”

  3. Eugen Suman says:

    Pentru mine nu e urban spam. Nu ma deranjeaza absolut deloc. Pentru altii poate ca e. Am si eu un post pe tema urban spamului, pe blogul meu, in care spun, practic, ca nu e urban spam pana nu te deranjeaza. Si ce e urban spam pentru mine poate fi relevant si distractiv pentru tine. Nu are nimeni autoritatea sa decida ce e si ce nu e urban spam.

  4. Anonymous says:

    ..nu stiu cum poti sterge spam-ul asta din viata ta urbana. De pe trotuare, pereti, metrouri, etc. Se duce in trash, sau il stergi definitiv? Daca cel virtual e un pain-in-the-u-know..atunci cel urban banuiesc ca isi dubleaza portia de iritare. Nu cumva spam-ul e mai nou “ceva bun”? Caci daca nu.. atunci nu-i spam bre! E un fel de n-ar mai fi.

  5. Cosmin says:

    Ce pot sa zic, sunt faimos, il stiu pe tipul care le-a facut 🙂

  6. marian says:

    intrebare: pentru trotuarvertising se cer aprobari de la domenii publice, primarii sau alte d-astea?

  7. andrei ionescu says:

    ideea e bunicica, dar executia lasa de dorit, pare desenat de prescolari cu creta din BCA, de-aia furata de pe santier

  8. Anonymous says:

    cam seamana cu omuletii de la printco

Comentează