MANAFU*

Abonamente Evensys

Life: Ce mai opreste cresterea comertului online

Cum spuneam zilele trecute, mi-am propus sa fac cateva cumparaturi online ca un experiment in campania MasterCard. M-am oprit, oarecum fireste, intai la Amazon.com. De fapt, prima oprire am facut-o la Amazon.co.uk, unde mi-am facut un wish list ce includea cateva tricouri Kangol, un DVD cu All Blacks si un altul cu cele mai bune momente de la Campionatul Mondial de Rugby, o pereche de conversi si o carte de bucate pentru lenesi. Toate la cele mai bune preturi.

Apoi cei din jur mi-au zis ca e mai bine sa cumpar din US, cel putin pentru carti. Si acolo am inceput sa umplu un cos cu diverse lucruri. M-am oprit insa dupa o discutie pe Twitter din care am aflat ca e mai bine sa verific ce livreaza Amazon in Romania inainte de a-mi face plinul.

Ghinion. Nu pot lua decat carti, dvd-uri si cd-uri. Bine, si casete VHS (dar cine le mai foloseste azi??!!).

Acum o sa imi revizuiesc comanda si o sa raman doar cu cartile si dvd-urile. Trebuie sa ma decid de unde sa le iau: UK sau US?

Sunt convins ca aceste limitari ale Amazon au o explicatie rezonabila, insa cred in acelasi timp ca marele retailer online pierde comenzi bune de pe piete precum Romania. Vorbim de magazinul online cu cel mai mare awareness in lume. Cand esti atat de sus, e si datoria ta sa sustii e-commerce-ul pe piete mai mici, deschizandu-le usa. Parerea mea.

Recent si iTunes si-a deschis magazinul “in” Romania, insa deocamdata nu comercializeaza muzica sau filme.

Experiment MasterCard – nici o plata fara card.

Comentează