MANAFU*

Abonamente Evensys

Prima campanie prin Facebook Timeline?

Probabil, pana acum, au aparut o serie de studii de caz cu reclame inserate in imaginile ce deschid mai nou profilurile noastre pe Facebook (Timeline Covers). Cred insa ca prima campanie ce foloseste efectiv Timeline, adica si fluxul de noutati de pe wall, vine din Israel, de la Autoritatea Anti-Drog.

Intr-un profil al unui personaj fictiv, Adam, puteti vedea ce a insemnat viata acestuia pe Facebook cand lua si cand nu lua droguri. Mie mi se pare foarte creativa abordarea. Mai stiti cazuri asemanatoare?

10 comentarii

  1. Cosmin says:

    Utilizatorii de rand oricum nu au voie sa foloseasca imaginea mare din profil pentru a afisa un banner comercial.. Scrie in TOS.

  2. Narcisa says:

    wow foarte bună ideea! păcat că nu se poate folosi timeline-ul şi pentru paginile de feisbuc ci doar pentru conturi individuale.

  3. Max Peter says:

    E tare isteaţă ideea.

  4. Evreii astia tot timpul cu un pas mai in fata !

  5. Mie îmi place, dar sunt nelămurită: nu erau neîncurajate campaniile din cover photos? Am găsit la schimb ceva mişto, care are legătură cu topicul – nu pentru campanii, ci pentru creativitate.

  6. Serban says:

    Cum bine spunea un comentator străin, referitor la campania asta, individul din imagine probabil că nu are o problemă cu drogurile ci cu igiena personală.

  7. Radu says:

    Interesanta ideea de campanie, dar cum spunea cineva mai sus, cred ca ar fi mai interesant daca si paginile ar putea sa foloseasca timeline, atunci cred ca am vedea mult mai multe campanii.

  8. MamaMare says:

    Imi amintesc de un case study vechi, prezentat la un training de publicitate, despre o campanie a unui producator de echipamente sportive/haine pentru munte (sper sa nu gresesc), in care au creat o bunicuta (personaj fictiv). “Bunicuta” a publicat destul de mult pe net despre ea, obiceiurile ei zilnice etc, pana intr-o zi, cand s-a hotarat sa mearga in excursie/expeditie si a avut nevoie si de echipament.
    Dealtfel, personajele fictive in publicitatea de diverse tipuri nu este o idee noua. Insa creativitate nu inseamna (doar) a fi original (sa fim sinceri, se intampla foarte rar si asta nu doar in publicitate). E de laudat cand un concept sau un truc executional foarte bun, desi mai vechi, este readus in atentie fiind folosit corect acolo unde trebuie. Eu sunt curioasa sa vad cum vor exploata acest concept, cum il vor dezvolta.
    Mai admir tupeul cu care folosesc o mica scapare a “legilor feisbuc” pentru a crea si mai multa valva in jurul campaniei: cel putin jumatate dintre comentarii sunt despre “este sau nu corecta folosirea reclamei in timeline”. Any advertising is good advertising :).

  9. Faina ideea, or sa tot apara mai multe de genul asta acum

  10. Cristinalina says:

    Link-ul catre pagina nu mai functioneaza… Ori au sters pagina, ori nu este linkul corect… Puteti face un update? Chiar as fi vrut sa vad campania…

Comentează