MANAFU*

Abonamente Evensys

3 lucruri esentiale pentru noua ta pagina pe Facebook

Doar o treime din paginile de brand locale de pe Facebook au adoptat formatul Timeline pana in prezent, anunta Facebrands. Peste doua zile (30 martie), Facebook va trece automat vechile pagini la noul format. Daca inca nu ai facut inca acest pas, iti recomand trei schimbari esentiale si vizibile pe noul fan page.

Pregateste un cover photo
Probabil cea mai importanta schimbare vizuala pentru conturile noastre, adaugarea unei mari imagini in partea superioara a paginii (cover photo) ofera acum o mai buna expunere pentru branduri. Daca in rest nu putem schimba culorile sau structura contului, in imaginea de deschidere avem o oarecare libertate de exprimare vizuala. Atentie insa, nu sunt permise anumite mesaje!

Dimensiunea acestor cover photos este de 851×315 px , deci trebuie sa avem fotografii bune la dispozitie. Iata cateva idei creative pentru cover photos. Daca nu aveti imagini la indemana, puteti prelua de aici:

 

Alege cu cap tab-urile vizibile
In formatul actual al paginilor de brand, avem vizibile pe coloana din stanga, sub logo, opt link-uri spre sectiuni si aplicatii. In formatul nou, vom avea vizibile doar patru tab-uri, pozitionate sub cover photo, in partea dreapta. Dintre acestea tab-ul Photos este fix, celelalte putand fi schimbate dupa dorinta noastra. Daca avem mai mult de patru tab-uri, acestea pot fi accesate din zona ultimului tab, ca un meniu ce se extinde. Se pare ca exista o limita de 12 tab-uri, insa eu am vazut deja un fan page cu 13.

 

Pune pe Facebook istoria brandului cu ajutorul optiunii Milestone
Pana acum puteam adauga cronologic evenimente si status-uri pe Facebook din momentul lansarii paginii. De acum inainte, putem sa mergem in urma pana la anul 1000, daca e cazul, si sa adaugam momente importante in viata companiei, cum ar fi cel al aparitiei brandului pe piata. Optiunea este disponibila in spatele butonului Milestone.

Si un lucru la final. Daca in acest moment folosesti un welcome tab pentru promovarea unei aplicatii, ar trebui sa te gandesti la o alta solutie de comunicare, caci de la termenul anuntat, pe noul format, nu vom mai putea folosi default tabs.

Comentează