M A N A F U *

MANAFU*

44% dintre utilizatorii de Facebook nu au dat click pe reclame

Un sondaj al agentiei digitale  Greenlight strica un pic petrecerea Facebook, inceputa cu debutul pe bursa si continuata de casatoria lui Mark Zuckerberg. Conform cercetarii, la care au participat 500 de persoane, 44% dintre utilizatorii de Facebook nu au dat click niciodata pe o reclama afisata in retea. Doar 3% au declarat ca acceseaza reclamele pe Facebook in mod regulat, iar 10% au spus ca dau click des.

Cunosc cazuri in care reclamele pe Facebook au functionat foarte bine, semn ca persoanele din grupul tintit au reactionat la mesaje. Cunosc si oameni care insista ca Facebook este un loc al prieteniilor, al conversatiilor neintrerupte de publicitate. Insa relansarea proflurilor si paginilor de brand a avut in spate tocmai motivatia de a ii face pe oameni sa consume mai multa reclama in retea, fie ca sunt simpli utilizatori, fie ca sunt angajati la marketing. Si se stie deja ca Facebook testeaza diverse formate.

Mergand pe intrebarea din studiul Greenlight, va intreb la randul meu:

 

6 comentarii

  1. vali says:

    http://www.zf.ro/business-hi-tech/listarea-facebook/actiunile-facebook-s-au-prabusit-in-a-doua-zi-pe-bursa-10-miliarde-de-dolari-s-au-evaporat-din-capitalizarea-retelei-de-socializare-9656249

    mai degrabă asta strică petrecerea facebook.
    plus reclamele stupide. de multe ori nu ai pe ce da click, e un forex, e un alt scam online şi un magazin.

  2. Am vazut asta dupa ce am scris postul. Nasol!

  3. vali says:

    îi explici tu lui răzvan unde greşeşte? că eu am încercat o dată şi mi-a dat cu tifla.

    http://img801.imageshack.us/img801/7547/201205212037mail.png

  4. Laur says:

    Din pie-ul respectiv poti cel mult sa spui ca 44% dintre persoanele care au raspuns nu stiu sa dea click pe reclamele de pe Facebook.

    1. Multi nu stiu exact cum e definita o reclama si pot considera non-reclama linkul unei pagini de Facebook sugerate in dreapta pe care poate au dat click fara sa tina minte/cont.

    2. Au raspuns si persoane care nu folosesc Facebook (cei 13%), deci daca vor sa fie exacti in cifre spun ca ~50% dintre utilizatorii Facebook nu dau click pe reclame (44/100-13), dar revine punctul 1 care strica orice statistica facuta de terti.

  5. raducu says:

    Era de asteptat, este un site de relaxare…

  6. Daca ai avea multi bani pe bursa, ai prefera sa ii tii in actiuni la un site pe care urmeaza sa il concureze si ceilati giganti precum Google sau Microsoft? Piata se imparte si veniturile scad cu cat se dezvolta mai multe astfel de retele se socializare. E clar ca gogoasa asta se va desumfla in curand si cine baga bani in actiuni s-ar putea sa-i piarda. Parerea mea e ca investitiile pe termen lung pe bursa se fac in companii care gestioneaza si exploateaza resurse ( de ex companii petroliere, sau care expoateaza energii neconventionale samd ) precum si in alte companii care urmeaza sa se dezvolte si a caror perspectiva de crestere e usor de intuit.