MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum iti segmentezi audienta in campaniile de Facebook Ads?

Exista o intreaga discutie pe marginea eficientei Facebook Ads. Marketerii sunt interesati, unii chiar folosesc reclamele oferite de Facebook, iar altii care au deja o buna experienta cu Google AdWords iti pot spune ce functioneaza mai bine si mai ales cand.

Desi Facebook ne pune la dispozitie o platforma de gestionare a reclamelor, nu toata lumea stie cum sa iti tinteasca bine publicul vizat. Si probabil voi cauta sa aduc un specialist in Facebook Ads care sa ne ofere cateva “secrete”. Pana atunci insa, iata cum isi segmenteaza americanii audienta dorita in campaniile cu reclame pe Facebook. Si evident, orice experienta personala relevanta e binevenita in comentarii. (via)

 

7 comentarii

  1. Flo says:

    pai as zice ca depinde foarte mult de campanie, produs, etc…dar primele doua criterii cred ca se aplica in orice campanie. insa mai sunt si altele. spre exemplu, de curand, cand setam niste campanii pentru o aplicatie gen lista de dorinte, am segmentat dupa age, gender, country si birthday (in one week).
    secretul e sa testezi cat mai multe variante (text, poza, criterii etc), vezi ce merge

  2. gabi says:

    ehh, americanii au mai multe tools-uri pt segmentare:

    https://www.quantcast.com/,
    http://www.compete.com/us/,
    http://www.similarsites.com/

    Problema e la noi in Romania: cum s-ar face o astfel de segmentare…

  3. Sper ca-mi este permis sa vin cu doua articole proprii:

    Pentru cei care vor sa faca segmentare/personas si nu au experienta in marketing: http://georgeteiosanu.ro/strategie-web/personas-segmentare-rapida-in-campanii-de-promovare-online/

    Si cand vine vorba de un ad campaign pentru evenimente cateva tips & tricks: http://georgeteiosanu.ro/strategie-web/cum-sa-promovezi-un-eveniment-pe-facebook-ads/ (deci sunt tested de la vanzari online pana la promovari de evenimente offline)

    Dupa mai bine de un an pe Facebook Ads pot spune ca reclamele pot fi un dezastru total fara segmentare sau un succes nemapomenit, atunci cand targetezi cum trebuie.

  4. Roxana Olaru says:

    Dar eu am o intrebare legata de Facebook Ads. Daca imi segmentez audienta foarte exact, initial am un cost per click estimat f. mic si multe multe clickuri, insa dupa 1-2 saptamani acesta creste foarte mult si pe langa faptul ca nu mai am click-uri (which I can understand), nu mai am nici macar afisari. Este asta un comportament normal? Pentru ca la campaniile mele este repetitiv…

  5. Hello Roxana!

    Asta patesc si eu – in functie de cat de mic este segmentul se ajunge mai rapid sau mai incet la o asa numita “saturatie”.

    Majoritatea celor interesati din acel segment interactioneaza cu ad-urile de la compania X si apoi nu mai au nici un motiv sa dea click pe un ad cu care deja au interactionat. De asta la inceput ai un CPC foarte mic (pentru ai un CTR mare si interesul este mare), dar la un moment dat pur si simplu “epuizezi” segmentul respectiv.

    Ce iti recomand: schimbarea ad-urilor, ofertei si eventual testarea pe mai multe segmente.

    Deci…e un comportament normal. Eu patesc asta constant, nu ma suprinde.

  6. Roxana Olaru says:

    Am inteles. E bine ca nu sunt singura la care se intampla asta. Multumesc mult pentru raspuns 🙂

Comentează