MANAFU*

Abonamente Evensys

Experienta mea cu Infiniti FX

Cei pasionati de design ca mine ar putea spune ca Infiniti FX este cel mai frumos SUV de pe piata. Sau mai bine spus, cel mai frumos CUV (crossover utility vehicle). De altfel, design-ul este principalul motiv pentru care clientii achizitioneaza acest model, iar aspectul si proportiile inspirate dintr-o masina sport continua sa iasa in evidenta intr-un segment dominat de forme mai degraba dreptunghiulare.

Infiniti FX este combinatia perfecta dintre o masina sport si un SUV, masina care a creat o categorie cu totul noua. in doar patru ani, FX a devenit modelul emblematic al marcii in Europa, iar in 2012 a fost revigorat printr-un pachet de imbunatatiri care scot in evidenta combinatia apreciata de design dinamic, performanta inspirata si lux modern intr-o maniera mai evidenta decât in trecut.

Interiorul insa e prea cuminte. Mi-ar fi placut un look & feel un pic mai … creativ si elegant, mai ales ca apreciez foarte mult designul interior al modelelor EX si M. Insa iti ofera o senzatie de control foarte puternica si un spatiu generos pentru toti pasagerii, ceea ce nu am simtit, de exemplu, la EX.

Si mi-a mai placut ceva foarte mult. Scaunul reglabil pe 10 directii. Cand soferul deschide usa, volanul si scaunul se retrag pentru a lasa mai mult loc la coborare.

Gama FX pentru 2012 vine in patru versiuni. Versiunea GT este pachetul de lux complet, cea pe care am condus-o eu, iar versiunea S are un caracter sportiv mai pronuntat. Variantele Premium ale modelelor GT si S pun si mai mult accent pe tehnologie, printr-o suita bogata de dotari de siguranta si confort in echiparea standard.

Toate versiunile sunt disponibile fie cu motorul V6 diesel de 3 litri, care genereaza 175 kW (238 CP), fie cu un V6 pe benzina de 3,7 litri, care genereaza o putere de 235 kW (320 CP).

Infiniti FX inseamna in primul rand design, performanta si siguranta. Puteti testa si voi.

2 comentarii

  1. Andrei says:

    Urasc “testele” din 2 randuri, din care concluzia e ca arata bine.
    Cand faci teste, e bine sa faci si comparatii, ca sa stim care e un pct de referinta; Duster sau X6?

    1. Da, arata bine, dar frumusetea e discutabila.
    E o masina bombata atat la interior, cat si la exterior, ceea ce face ca spatiul interior sa fie semnificativ mai mic decat arata proportiile exterioare.
    Portbagajul e deranjant de mic pt o familie cu un copchil…

    2. Platforma multimedia este excelenta, iar micul computer de bord este o minune a tehnologiei, care ruleaza si DivX!
    Din pacate hartile pentru Romania sunt jenante, pot fi upgradate doar la dealer si costa 500 EUR! Asta dupa ce timp de 2 ani nu au facut nici un update!

    3. Motorul de 3.7l aspirat natural suna frumos, dar e perfect pe Nissan 370z; pe acest SUV sughite si inghite galoane f. neeficient…

    4. Motorul de 3l diesel a aparut din cauza “succesului” minim inregistrat de Infiniti in Europa. Din pacate e mult in urma suratelor teutone.
    Are turbo lag imens!

    5. Indiferent de motorizare, simti ca parca conduci prin joystick! Masina sta binisor pe sosea,d ar parca merge singura. Nu aia cel feeling pe care ti-l da BMW-ul! E un Mercedes exacerbat…

    6. Din experieta proprie, orice piesa ajunge din Japonia sau Amsterdam in o luna, ca vine cu porumbelul calator…

    La 60 de ani (daca apuc) o sa imi iau un Infiniti sau un Lexus.

  2. Andrei, multumesc pentru comentariu.

    Mereu imi zic ca ar trebui sa fac teste, mai degraba, daca tot am acces la asemenea bijuterii. Eu aleg insa sa vorbesc de experienta mea si despre ce ma impresioneaza pe mine. Si sa aduc si o serie de informatii despre produs. Imi place sa cred ca fac un teasing pentru ca oamenii sa aiba propria lor experienta cu masina.

    Sunt acum la al treilea Infiniti si cred ca e o masina pentru cei care vor look si tehnologie, pentru care consumul nu e o problema si mai ales care vor sa iasa in evidenta cu eleganta.

    Cred ca la 60 de ani (daca ii apucam) ne vom lua avioane.

Comentează