M A N A F U *

MANAFU*

Un check-in iti aduce o surpriza de la Nokia

Atunci cand mediul social nu iti ofera o expunere foarte mare, te gandesti poate ca nu ar fi o idee rea sa fii un pic creativ. Sau mai mult chiar. Asa as putea cataloga ideea automatului cu surprize, la care platesti prin check-in pe Foursquare, lansat de Nokia. Desi impactul in social media nu este foarte mare, initiativa are un potential viral si de PR, dovada fiind si acest post.

Asistam la tendinta de a iesi cu campaniile in afara platformelor sociale, mizandu-se pe stranirea word-of-mouth in offline si viralizare. Reteta se aplica doar brandurilor care au curaj sa iasa din tipare.

2 comentarii

  1. Foarte tare faza. Si in Romania au fost cateva campanii interesante, daca dadeai check in de pe foursquare in anumite locatii aveai tot felul de reduceri si gratuitati.

  2. […] ani, brand-urile devin din ce in ce mai creative cu aceste aparate. Am scris deja despre automatul Nokia legat la Foursquare sau cel Coca-Cola care iti da o bautura daca il […]