MANAFU*

Importanta paginilor de brand pentru companii (Part 1)

Vorbeam recent la Online PR Boot Camp despre “cel de-al doilea Internet”, Facebook. Porneam de la o serie de cifre (utilizatori de Facebook vs utilizatori de Internet si timpul petrecut de acestia online) si de la simpla observatie, ca reteaua sociala are un loc dedicat si o anumita importanta in viata noastra (si a companiilor noastre).

Subliniam deci motivele pentru care o companie ar trebui sa fie prezenta pe Facebook, in particular, si in social media, in general. Am omis insa atunci un studiu interesant, pe care il pastram pentru eveniment. Compania de research Lab42 a chestionat 1.000 de utiliztori de Facebook, de la care a aflat ca 50% gasesc mai utile paginile de brand din retea decat paginile web (websites). Alte informatii gasiti in infograficul de mai jos. Voi incerca sa aduc in cateva posturi viitoare si alte argumente.

1 comentariu

  1. […] – Importanta paginilor de brand in companii – socialmediatraining.ro […]

Comentează