M A N A F U *

MANAFU*

La ce ne uitam mai intai cand intram pe Facebook?

Citesti cu atentie toate posturile din fluxul de noutati de pe Facebook? Sau le scanezi doar? Te opresti la fiecare text sau privirea iti este atrasa de pozele interesante? Daca lucrezi in comunicare si marketing, poate ar fi interesant sa “te testezi”, caci in acest moment, ne pierdem repede atentia, mai repde ca oricand.

Eu mi-am “analizat” comportamentul fata de Google Reader. Am ajuns sa scanez titlurile posturilor si sa le citesc doar pana la jumatate. Sau cel putin asa am impresia. Sa fie un efect al timpului scurt avut la dispozitie? Raspund oare doar la anumite cuvinte si concepte?… si intrebarile pot continua.

Revenind la Facebook, EyeTrackShop, o companie cercetare de piata, a vrut sa vada la ce privesc cand intra pe fluxul lor de noutati. Iata ce au gasit:

Results from the five visual performance studies show that the Facebook Page Post Ad attracts 92% of the users’ gaze, which is more than 200% higher visibility compared to the Facebook Standard Ad, which only 46% of the users see.

Other visual performance studies executed by EyeTrackShop have shown that up to 50% of all online ads impressions are never looked at. (Sursa)

3 comentarii

  1. Alin Vlad says:

    Foarte interesant. Banner Blindness-ul e mult mai evident pe Facebook, o platforma unde timpul petrecut e mult mai mare decat pe Google. Sincer, am observat o tendinta a Social Media Manager-ilor de a investi mai mult in Sponsored Posts, renuntand la clasicele Facebook Ads.

  2. Roxana Crisan says:

    Alin, si eu am observat si mi s-a confirmat ca Sponsored Posts functioneaza mai bine.
    Interesant articolul.

  3. […] -La ce ne uităm când intrăm pe Facebook? Studiul ne demonstrează că 50% dintre impresiile contorizate în Facebook Ads nu sunt văzute cu adevarat de utilizatori. […]