MANAFU*

Abonamente Evensys

Cum sunt folosite social media in mediul de afaceri din Romania

Dincolo de entuziasmul meu fata de social media si al unor colegi din domeniu, periodic, avem sustinerea unor studii serioase, realizate de institutii recunoscute. Astazi, EY Romania a facut publice rezultatele unei cercetari ce a vizat 173 de respondenti din mediul local de business, cu privire la modul in care abordeaza marketing-ul prin intermediul retelelor de socializare si impactul pe care acesta il are in prezent in activitatea lor.

Au fost gasite 5 conculuzii principale:

  • 78% dintre respondenti spun ca utilizeaza retelele de socializare pentru promovarea companiei. Studii similare arata ca la nivel global* procentul este de 97%.
  • 94% dintre respondentii care folosesc retelele de socializare spun ca folosesc Facebook (92% la nivel global), 43% utilizeaza Youtube (56% la nivel global), iar 41% Linkedin (70% la nivel global).
  • 52% dintre respondenti spun ca folosesc marketingul pe retelele de socializare de 1-3 ani. Aceasta indica o orientare rapida a companiilor spre social media pentru promovarea produselor/seviciilor lor.
  • 39% din respondenti au afirmat ca organizatia lor are un departament special pentru comunicarea prin social media.
  • 83% dintre respondenti, folosesc retelele de socializare ca pe o modalitate foarte rapida si eficienta de a prezenta noile produse si servicii.

(Via Victor Kapra)

3 comentarii

  1. […] Cum sunt folosite social media in mediul de afaceri din Romania […]

  2. […] Iar la final tragem niște concluzii despre cum e folosit social media în mediul de afaceri de la noi. […]

  3. Bogdan says:

    La intrebarea: cine va administreaza conturile retelelor sociale, raspuns a fost: NOI, adica nu apeleaza serviciile unui om specializat sau agentii. Daca ei care nu au studiu in domeniu si experienta relevanta cum pot ei raspunde la intrebarea: Credeti ca marketing-ul in cadrul retelelor de socializare este eficient au raspuns: da 83%

    Pai daca nu sunt specializati cum pot ei sa spuna ca da? Prin a posta o stire pe zi si a raspunde unei intrebari unui client nu inseamna ca ai si habar de social medial si nici nu poti spune ca esti specialist marketing in social media 🙂

Comentează