MANAFU*

Te-ai gandit vreodata ca tu esti de vina pentru esecul social media?

dreamstime_s_33685025

Exista doua “idei” pe care le aud frecvent despre social media, acum ca hype-ul a mai trecut: “Social media nu isi dovedesc ROI-ul!” si “Social Media nu vand!”. Si de aici, se ajunge usor la verdictul “social media = fail”.

Cred ca, inainte de a face aceste afirmatii, cei care isi pun aceste probleme ar trebui sa se intrebe: “Chiar stiu cum sa folosesc social media pentru compania mea” si “Chiar stiu sa vand prin social media?”. La urma urmei, social media sunt niste instrumente. La fel ca masina sau telefonul de serviciu. Voi le folositi pentru a vinde. Ele nu (se) vand singure.

Sursa foto: © Vladimir Nikulin | Dreamstime.com

4 comentarii

  1. Șerban says:

    Dacă urmărești doar să vinzi, cu siguranță reușești. Uită-te la tabloidele noastre și VEZI AICI-urile lor. Însă creezi o mare de „clienți” cretini. Asta îți dorești?

  2. borceablog says:

    Nu stiu daca asta cu tabloidele e cel mai bun exemplu, dar e real…

  3. Vali says:

    Corect, sunt niste unelte. Dar degeaba vrei sa faci macaroane cu bormasina, oricat de bun meserias ai fi.

  4. Depinde de produs, depinde de piata tinta, depinde cum le folosesti. Am vazut campanii care au vandut foarte bine prin social media si campanii care au fost mutate catre AdWords si ate instrumente pentru ca social media nu contribuia eficient la vanzari. Deacord, depinde cum si pentru ce folosesti social media.