M A N A F U *

MANAFU*

Pariul IKEA cu interactivitatea

ikea-catalog

Deja a aflat toata lumea ca IKEA a lansat noul catalog (2014 – 2015). O sa fie distribuit in peste 900.000 de exemplare, in Bucuresti, Ploiesti, Pitesti, deci in curand va fi la usa multora dintre noi.

Desi catalogul IKEA va fi pentru mult timp o “piesa de colectie” in casele noastre, compania face pasi din ce in ce mai mari spre digitalizare.

Clasicul catalog este insotit de o aplicatie mobila prin care poate fi activat mult continut video (24 de clipuri) si prin augmented reality pot fi “testate” acasa 300 de produse (cum dau ele in “peisaj”).

Cum va arata probabil catalogul IKEA in viitor

In Norvegia, pentru a promova cateva game de produse, IKEA a realizat un site cu adevrat interactiv, ce spune povestea unei dimineti obisnuite intr-o familie oarecare. Site-ul este de fapt un film in care vizitatorul poate interactiona cu obiectele din catalogul IKEA. Il puteti incerca aici.

2 comentarii

  1. Mihai says:

    Intre timp pierd pariul cu “magazinul online” din Romania unde trebuie sa dai copy paste intr-un text field la codul produsului…