M A N A F U *

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Cand un vis se implineste prin social media

La finalul anului 2013, Vodafone anunţa că renunţă la sponsorizarea Formulei 1 în favoarea unui program amplu de interacţiune cu publicul, prin social media, numit “Firsts”. De atunci, fiecare ţară în care compania este prezenţa a căutat să promoveze oameni cu idei frumoase. Anul trecut, Adrian Hădean şi Răzvan Exarhu au bătut ţară în lung şi în lat pentru a strânge conţinut video despre mâncarea românească pentru aplicaţia mobilă “Taste of România”.

Tot anul trecut, Vodafone a pornit în căutarea “first-urilor” oamenilor cu pasiuni frumoase. Din România, a fost ales Sveatoslav Vizitiu, un iubitor al sporturilor extreme din Cluj. El şi-a îndeplinit de curând visul de a zbura pe aripile unui avion şi a avut prima experienţă de wing-walking, în Seattle. Sveatoslav a zburat la o înălţime de peste 4.500 metri, cu o viteză de peste 270 km/h, direct pe aripile unui avion Boeing Stearman din 1943. Urmăriţi clipul!

4 comentarii

  1. Silviu Udrea says:

    pacat ca se promoveaza doar visuri din astea individuale, egoiste si, din punctul meu de vedere, idioate

    a zburat pe un avion, nici prea sus, nici prea jos, nici prea incet, nici prea rapid

    ei, si ce?

    “panem et circenses” – cine are “panem” dicteaza “circenses” pentru ceilalti 🙂

  2. Silviu, spune-mi tu cand ai renuntat tu la un vis personal si ai donat banii pe care i-ai cheltuit? … E usor sa judeci egoismul atat de simplu… Altfel, campania Vodafone nu este una sociala, are componente sociale pe alocuri, dar in esenta promoveaza first-ul personal. Iar un first personal poate fi un exemplu pentru altii… Chiar daca sunt multe nenorociri pe lume, nu inseamna ca nu mai putem visa, nu?

  3. Silviu Udrea says:

    renunt cel putin o data pe saptamana la un vis personal pentru a ajuta pe altii cu mai putin ca mine

    si tu faci la fel: dovada ca ai permis sa apara comentariul meu anterior, desi este un pic mai acid 🙂

    eu nu ma refer la renuntarea visurilor, ci la faptul ca visul colectiv primeaza visul individual – este o explicatie simpla, bazata pe entropia sociala in comparatie cu fluxul de electroni care produce curentul electric

    entropia sociala produce conflicte, razboaie, etc. in timp ce curentul electric conduce la civilizatie

    PS: nu mi-am pus NICIODATA problema ca Vodafone ar avea o componenta sociala pentru ca pur si simplu nu are (as da si dovezile necesare dar apoi as putea fi acuzat ca lucrez pentru concurenta)