M A N A F U *

MANAFU*

PRO TV promoveaza Twitter in Romania

hashtag-protv

În fiecare vineri, sute de persoane comentează momentele din show-ul Vocea României pe Twitter, pe hashtag-ul #vocearomaniei. Fie că sunt admirative sau mean tweets, utilizatorii de Twitter oferă o “versiune online” a emisiunii pe care o văd la televizor.

Începând cu edițiile live Vocea României, o parte dintre tweet-urile de pe hashtag-ul #vocearomaniei se vor vedea și la televizor. Mai mult,RO TV lansează concursul Fii VIP la Vocea României, în urma căruia patru fani norocoși vor fi invitați la finala show-ului și vor avea parte de o experiență specială. Sunt chiar curios să văd evoluția activității în rețea în perioada campaniei PRO TV.

Cum ajungi la marea finală?

Mesajele postate pe Twitter pe durata primului show live Vocea României, pe 27 noiembrie, pe hashtag #vocearomaniei, vor fi centralizate, iar Tudor, Loredana, Smiley și Moga vor alege câte un câștigător dintre cei care au publicat mesaje sau comentarii despre show. Patru în total.

Ce înseamnă experiența Fii VIP la Vocea României?

Câștigătorii Fii VIP la Vocea României vor avea parte, însă, de tratament preferențial: meet and greet cu antrenorul care i-a ales câștigători, o întâlnire cu simpaticul Pavel Bartoș și cele mai apropiate locuri de scenă.

Cei patru câștigători vor fi anunțați pe 2 decembrie, iar în perioada următoare vor avea parte de o mulțime de cadouri și surprize din partea PRO TV. Concursul este valabil pentru persoanele de peste 18 ani care locuiesc în România, iar toate costurile de transport și cazare vor fi acoperite de PRO TV. Regulamentul complet va putea fi găsit vineri, înainte de începerea concursului, pe protv.ro.

9 comentarii

  1. eBogdan says:

    uauu.. tare asta cu twitterul.. fac si ei precum fac cei din state, fiecare serial sau emisiune cu audienta mare baga tot felul de hashtaguri pt twitturi

  2. eBogdan says:

    Apropo TV si BiziDay daca ar merge pe acelasi principiu zic eu ca ar atinge fix catre targetul potrivit..

  3. Liviu R. says:

    Nu prea inteleg strategia, la fel cum nici in editiile trecute nu am inteles (tot la Vocea ori Romanii au Talent au folosit). Poate spera ca Twitter sa creasca si in .ro iar ProTv sa aiba o audienta extraordinara deja dezvoltata acolo, cand se va intampla asta, altfel nu imi explic.
    Pe de alta parte, da, este de admirat insistenta. 🙂

  4. ion Posztacu says:

    Cine organul meu (ficatul adica) foloseste twitter in Romania? 28.000 de activi? Ar fi mai ok instagramul, acolo e publicul sub 20 de ani, gen.

    Dar, noh, ficatu meu, fac ce vor.

  5. Este o aliniere la trend-ul international. E binevenita indiferet de numarul de useri. Din pacate Instagram nici afara nu e folosit la “engagement”. In plus, frumusetea Twitter e legata si de a fi inspirat in 140 de caractere.

  6. […] dacă vă întrebați de ce au ales să promoveze Twitter și au evitat Facebook, eu aș paria pe formatul emisiunii care vine la pachet cu […]

  7. Andi says:

    Huge fail.
    Twitter nu prinde si nici nu va prinde in Romania.

  8. […] urmă cu câteva săptămâni, Pro TV anunța introducerea hashtag-ului #vocearomaniei in timpul emisiunii Vocea Romaniei, pentru a anima mai […]

  9. […] Cristi scrie despre cum ProTV a anunțat că vor afișa in direct mesajele de pe Twitter cu hashtagul #vocearomaniei, să se bucure și disperații care dau în fiecare vineri sute de tweeturi pe tema asta (da, Anne, de aia ți-am dat unfollow). […]