Manafu Mobile

MANAFU*

Digital Marketing Forum

Experiența Untold 2018

Am „trăit” primele două ediții Untold de la distanță, prin povestirile prietenilor și prin imaginile care au umplut Facebook-ul, arătându-mi un tărâm cu adevărat magic. Anul trecut am ajuns pentru prima dată la invitația MOL România, alături de care am arătat eu acum, celor rămași acasă, cum se trăiește festivalul, prin imagini pe Facebook și pe Instagram.

Anul acesta, am mers din nou la Cluj cu echipa MOL și am căutat să petrec mai mult timp în festival, să simt și experiențele din afara scenelor. Iată cum am văzut cea de-a patra ediție.

Drumul spre Cluj-Napoca este în fiecare an parte din experiența Untold. Secretul este să pleci cât mai devreme și să faci cât mai puține opriri. Noi am oprit lângă Pitești pentru a alimenta cu carburant.

A fost și o ocazie bună să ne luăm cafeaua de dimineață. Nu prea am știut ce să alegem, fiind încă somnoroși, așa că am luat toate sortimentele.

La intrare în Cluj-Napoca, ne-am oprit pentru o gustare înainte să ne avântăm în prima zi de festival. MOL pregătise un meniu special pentru participanții Untold.

În cele 4 zile de festival, ne-am bucurat de o gazdă mai bună decât speram, o reședință aflată la 5 minute de mers pe jos de Cluj Arena, cu o priveliște tare faină.

Ne-am pregătit repede de festival. Abia așteptam să intrăm în marea masă de oameni și să vedem primele concerte din Arenă.

Miile de imagini din festival arată lumii o atmosferă magică, însă senzația e cu mult mai intensă când stai în mijlocul stadionului.

Prima zi s-a încheiat spre dimineață, după ce am văzut toate concertele mari, cu un mic dejun foarte devreme.

A doua zi a început mai spre seară, cu un check-in la standul MOL, pentru a anunța un concurs. Toți cei care dădeau check-in în locația „MOL la Untold” primeau gratuit o cafea.

Untold este un fenoment internațional deja. După 4 ediții a intrat în circuitul marilor evenimente. Am văzut mulți străini în festival. Unii au venit după artiștii preferați, alții la sugestia prietenilor români. „Cum, nu ai fost încă la Untold? Trebuie să fii acolo!”.

MOL a creat împreună cu Untold un card de fidelitate dedicat festivalului, cu un design deosebit și multe beneficii pentru clienți. Vine cu puncte de loialitate, reduceri la carburant, la produsele Fresh Corner și acces la oferte speciale.

Untold este mai mult decât un festival de muzică, e un spațiu al surprizelor, al distracției, al camioanelor sau chioșcurilor cu bunătăți. Pot petrece lejer toată ziua în marele parc din Cluj, ai mereu ceva de făcut sau văzut.

MOL a amplasat câteva puncte mobile în festival, cât mai aproape de marea scenă, pentru acces rapid între concerte. Paharele gigant au fost puncte de reper pentru iubitorii de cafea.

Am văzut multe declarații de dragoste din partea artiștilor în fața publicului, la multe dintre scenele festivalului. Din când în când, am fugit prin parc după concertele mai mici. Ai aceeași senzație de bine și când ești înconjurat de 100 de oameni doar.

Ideile de bine și-au făcut loc în festival. Tema principală din acest an pare să fi fost reciclarea. M-am alăturat cu echipa MOL celor de la EveryCanCounts și am arătat „festivalierilor” cum pot recicla ușor dozele goale și cum pot câștiga premii.

Cele 4 zile de Untold au trecut mai repede decât ne doream. Clujul e un oraș minunat, oamenii din festival dau viață parcului, artiștii țin publicul treaz până dimineața. Am plecat cu gândul să revenim negreșit anul viitor. Veniți și voi!

5 comentarii

  1. vali says:

    nici un lounge??!?!?!!?!??!

  2. Proof says:

    De stiam ca vi la Untold ofeream si eu o cafea pe undeva prin Cj-N…poate data viitoare

  3. @vali Nu, am fost la munca!

  4. Oana says:

    A fost foarte frumos, de abia astept UNTOLD 2019 😀

  5. petre says:

    O experienta de neuitat Untold 2018. Abia astept si anul viitor.