MANAFU*

Abonamente Evensys

Lansare de la înălțime pentru noul •calif

Nu doar brand-urile mari caută astăzi să intre în grațiile noii generații! Cu acest gând am plecat de la lansarea noului brand •calif de la finalul acestei săptămâni. Calif e un brand care în ultimii ani a reușit să își facă un nume frumos într-un peisaj destul de gri, cel al restaurantelor cu servire rapidă, încercând cu toate forțele să se îndepărteze de eticheta de fast-food.

•calif vine acum cu o ofertă pentru generația Z, cu un produs numit Zed Kebab, la un preț mic (7 lei) și cu o rețetă atent studiată, după cum mi-au spus creatorii în timpul lansării inedite de pe Litoral. Noul kebab a fost adus la Biz Social Media Seaside Camp de o echipă de parașutiști și prezentat în fața oamenilor de marketing și online prezenți la eveniment.

Ca parte a campaniei de lansare, artistul Psihotrop a realizat o piesă manifest, prin care •calif dorește să se adreseze direct noii generații.

Conceptul •calif poate fi văzut la Mega Mall și Auchan Titan, în București.

3 comentarii

  1. andressa says:

    Mie mi se pare ca de la designul restaurantelor Calif a reusit sa se pozitioneze ca “tineresc”, “cool“. Mi se pare ca au reusit sa reinventeze conceptul de fast-food de cand s-au lansat. Nu am incercat noul Zed, e pe lista de prioritati saptamana viitoare. 🙂

  2. Din punctul meu de vedere, restaurantele calif au reusit sa transforme minusurile pe care le aveau intr-un plus valoare considerabil. Au reusit sa isi varieze clientii si sa intre incet, incet si in centre comerciale, ceea ce reprezinta un mare pas in fata!

  3. Elena says:

    Mancarea e buna, dar se poarta foate urat cu angajatii. Tiranie pura.

Comentează