M A N A F U *

MANAFU*

7 motive pentru care nu ar trebui să ratezi PR Forum 2019

Lumea întreagă este într-o continuă schimbare, mai rapid ca oricând, ceea ce determină oamenii de comunicare și PR să își dorească să țină pasul cu noile tendințe, fie că sunt trecătoare, fie că au impact pe termen lung. Așadar, specialiștii din industrie trebuie să își actualizeze în permanență bagajul de cunoștințe. Mai mult, aceștia trebuie să înțeleagă cum să folosească noi platforme, noi canale și noile voci care apar, astfel încât să obțină cele mai bune rezultate în campaniile lor.

Vestea bună este că în fiecare an, de 12 ediții deja, PR FORUM vine cu cele mai eficiente strategii de comunicare online, tendințe și bune practici în PR, pentru piața din România.

În acest an, pe 28-29 martie, la JW Marriott Grand Hotel din București, specialiști în comunicare și relații publice, influenceri și oameni de marketing participă la PR Forum pentru a afla care sunt elementele cheie într-o comunicare eficientă, ce tendințe nu trebuie ratate și cum arată culisele unor campanii de succes.

Ediția cu numărul 13 vine cu subiecte de top pentru companiile și agențiile active în PR. Iată de ce PR Forum 2019 este un must-attend:

Acces la informații practice și studii de caz

Sesiunile din cadrul PR Forum oferă răspunsuri la cele mai interesante și actuale întrebări din domeniul relațiilor publice. Participanții vor învăța tactici noi și modalități inedite de a le executa, prin înțelegerea mai bună a strategiilor și exemplelor concrete din studii de caz creative.

Traininguri specializate pentru comunicatorul de mâine

Cele 4 seminarii din cea de-a doua zi a evenimentului, pe 29 martie, vor oferi doza necesară de creativitate și soluțiile practice pentru provocările majore din comunicare. Platforma de cursuri intensive se adresează celor care vor să capete un maxim de informații într-un minim de timp.

Participanții iau parte la dezbateri interactive

Scopul acestei abordări este de a inspira participanții să își schimbe perspectivele și să găsească inspirația de care au nevoie. Membrii audienței sunt invitați să participe la dezbatere, să interacționeze cu vorbitorii și să împărtășească din experiențe.

Experiența internațională

Fran Cavanagh (Head of Research & Analytics, Ketchum London) vine cu strategii și tendințe relevante din una dintre cele mai mai puternice piețe de comunicare și marketing din Europa și una din cele mai mari din lume. Cu o experiență internațională de peste 20 de ani în vânzări și marketing alături de Unilever, James Simmons (Managing Director, Unilever South Central Europe) va aduce perspectiva CEO-ului asupra comunicării și mediului de business local.

Bune practici în social media

Trei dintre cele mai active brand-uri în social media, Lidl, Samsung și KFC, vin să împărtășească strategia de social media și să povestească cum au făcut față provocărilor mai mult sau mai puțin așteptate. De asemenea, participanții vor putea asista la o sesiune dedicată unui trend puternic, Influencer Marketing, cu o abordare 360° a fenomenului.

Ocazie de networking cu specialiști din domeniu

Pentru că știm cât de importantă este partea de socializare și schimbul de experiențe, am pregătit multiple momente de socializare în timpul pauzelor de cafea și a prânzului de 5 stele. PR FORUM este o reuniune a practicienilor ce nu trebuie ratată.

Beneficii participanți

Participanții din cadrul PR Forum primesc o serie de beneficii grozave din partea partenerilor: ZeList (Cupon ZeList Monitor Premium, Cupon Zelist Insights, Cupon ZeList), Dreamstime (Cupon cu reducere de 50%), MOCAPP (abonament Agenție valabil 6 luni).