M A N A F U *

MANAFU*

TIFF și Nespresso: povestea continuă

Sunt probabil printre cele mai avizate persoane care pot aprecia un eveniment din prisma partenerilor implicați în crearea unor experiențe memorabile pentru audiență. Organizez evenimente de peste 15 ani și am colaborat cu multe dintre cele mai mari brand-uri de pe piață.

Cel mai bun lucru pe care un partener de eveniment îl poate face – fie că vorbim de o conferință de business, un concert ori un festival cultural – este să ofere o experiență plăcută, dacă nu chiar memorabilă, participanților, să se integreze cât mai natural în program și concept și să își demonstreze utilitatea sau creativitatea.

De ce vorbesc despre parteneri și sponsori? Pentru că ei au un rol foarte important în desfășurarea și evoluția unui eveniment.

Cu Nespresso la TIFF 2019

De trei ani, merg la cel mai mare festival de film din România, TIFF, la invitația brand-ului Nespresso. Merg la Cluj-Napoca, orașul care a cunoscut un boom economic și social în ultmii 10 ani. Este un adevărat fenomen în țară, atât din punct de vedere economic, cât și cultural. Cele mai mari festivaluri de muzică au loc în Cluj și în împrejurimi, de exemplu.

Revenind la TIFF și Nespresso. Vin cu mare plăcere în festival alături de un brand cu adevărat implicat în lumea filmului. Brand-ul susține Festival de Cannes, Festivalul de Film de la Berlin, Festivalul de Film Karlovy Vary și premiile BAFTA. De patru ani deja, este și cafeaua oficială a TIFF.

Anul acesta, am reușit să surprind mai mult evenimentele alternative, acele happenings care îmbogățesc festivalul și aduc experiențe noi audienței. Evident, filmul râmâne pe primul plan, ediția de anul acesta având o selecție foarte apreciată de publicul cinefil.

Iată cum am văzut eu TIFF alături de o cafea Nespresso.

Nespresso VIP Lounge

Nespresso a oferit participanților din festival un punct de relaxare chiar la Km 0 al festivalului, în zona special amenajată din Piața Unirii, locul de întâlnire al actorilor, regizorilor, ziariștilor, creatorilor de conținut invitați. La Nespresso VIP Lounge, am susținut un mic workshop de social media împreună cu Ana Morodan, Robert Katai și Oana Huja, în fața a peste 40 de oameni pasionați de comunicarea digitală.

Film Food

Secțiunea Film Food a revenit și anul acesta, cu povești savuroase despre arta culinară și oamenii care i-au dedicat întreaga viață. Filmele au fost acompaniate de seri speciale organizate cu implicarea unor chefs cunoscuți în țară. Nespresso l-a avut ca invitat pe celebrul Adi Hădean care a pregătit o cină inspirată de cafea și de filmul spaniol “A God in Each Lentil”. Este povestea unui scenarist din Madrid care se întoarce în satul natal să scrie o carte despre restaurantul familiei. L’Escaleta tocmai a primit două stele Michelin şi este considerat unul dintre cele mai bune 25 de restaurante din Spania şi Portugalia.

infiniTIFF

TIFF și-a deschis porțile pentru a treia ediție infiniTIFF, think-tankul dedicat viitorului conținutului audiovizual, ce a inclus infiniTIFF Summit, o conferință de jumătate de zi despre producția virtuală, și infiniTIFF Workshop, un eveniment colaborativ pentru comunitatea creativă locală. În plus, platforma VR Cinema a oferit publicului interesat un program divers de experiențe virtuale.

Petrecerile

TIFF este renumit pentru petrecerile pe care le găzduiește. An de an, brand-uri apropiate festivalului pregătesc evenimente de socializare și distracție, ce adună sute de oameni sau grupuri selecte în locații consacrate sau chiar secrete. Nespresso a fost prezent la cele mai multe dintre ele.

Making of TIFF 2019

Foto: Arhiva personală / Nespresso / Chris Nemeș / Vlad Cupșa