M A N A F U *

MANAFU*

Primul portal cu statistici în timp real despre e-commerce

Platforma de marketing afiliat 2Performant a lansat astăzi o pagină de statistici despre ecommerce care se actualizează în timp real. Datele provin din vânzările tranzacționate prin intermediul platformei de afiliere de către peste 700 de magazine online și afiliații lor.

Pagina poate fi folosită de către oricine este interesat de comerțul și marketingul online, fie că sunt antreprenori, specialiști de marketing sau e-commerce sau jurnaliști. Scopul ei este să ajute jucătorii din e-commerce să ia decizii mai bune pentru afacerile lor pentru a-și crește vânzările.

Pagina se poate folosi ca referinta pentru a analiza performanța unui magazin online comparativ cu media industriei. Știm că online-ul se schimbă permanent, de aceea e important să avem acces la cele mai recente date – uneori poate fi prea târziu să ne uităm la statistici de acum 1 an sau 2 ani.

Pagina oferă atât date agregate din ultimele 9 luni, cât și cifre care se actualizează zilnic pentru anterioarele 14 zile. Datele sunt prezentate în grafice ușor de înțeles și pot fi sortate pe industrii. De asemenea, prezintă diferența dintre comportamentul aferent pe mobil și cel de pe desktop/ laptop.

Datele actualizate zilnic conțin răspunsurile la 6 întrebări:
1. când vizitează userii magazinele online (distribuția pe zilele săptămânii respectiv pe orele zilei)?
2. când cumpără clienții de la magazinele online (idem)?
3. cum evolueazăde conversie de-a lungul săptămânii și pe durata unei zile?
4. cât durează să se hotărască un client să cumpere de la un magazin online (timpul de la clickul pe ultima reclamă până la tranzacție)?
5. când se cumpără cel mai mult online (distribuția vânzărilor totale pe zilele săptămânii și orele zilei)?
6. care este valoarea medie a coșului de cumpărături în EUR fara TVA?

Iată câteva exemple.

2Performant este prima platformă de marketing afiliat din România. În 10 ani de existență, 2Performant a intermediat 4,2 milioane de vânzări online în valoare totală de peste 170 milioane de euro, rezultate din peste 360 milioane de click-uri.