M A N A F U *

MANAFU*

Cum și-a adaptat Vodafone serviciile în vremea Covid-19

Noul Coronavirus este o mare provocare pentru tot mediul de afaceri. Într-un fel sau altul, firme mici sau companii mari, toate sunt puse într-o situație fără precedent. Presiunea momentului este și mai mare când ai milioane de clieni și mai ales când serviciul tău este astăzi vital. Trebuie să ai un plan de continuare a afacerii bine pus la punct și să te asiguri că îți poți oferi serviciile la nivel optim.

De exemplu, Vodafone s-a pregătit pentru o creștere a traficului de date, generată de schimbarea felului în care lucrăm în aceste zile și creșterea timpului petrecut în mediul online. Tindem să ne conectăm la noutăți și rețele sociale prin terminalele mobile, astăzi mai mult ca oricând. Vodafone lucrează acum la extinderea capacității rețelei pentru a se asigura că orice posibilă congestie din rețea nu va avea un impact negativ asupra misiunii critice și a altor comunicații esențiale în această perioadă, cum ar fi accesul telefonic și digital la sănătate și educație, sau capacitatea oamenilor de a lucra de acasă.

În plus, compania a oferit beneficii noi clienților și a adaptat ofertele comerciale. Astfel, toți clienții, fie că sunt abonați, fie doar utilizatori de servicii preplătite, beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie. De asemenea, a introdus pentru clienții săi un bonus gratuit cu 300 de minute internaționale către rețele mobile și fixe pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria, bonus valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid și 30 de zile pentru clienții cu abonamente. Bonusul poate fi activat în My Vodafone sau la *100#, International.

Pentru clienții companii, Vodafone oferă mai multe opțiuni, în funcție de nevoile afacerii lor: 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până la 31 martie. În plus, clienții business pot activa o opțiune suplimentară de voce sau date naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale gratuite în cadrul Spațiului Economic European, până la 15 aprilie.

Mai multe oferte adaptate vor fi implementate în cel mai scurt timp pentru a-i ajuta în continuare pe toți consumatorii într-un mod relevant. Toate actualizările ofertelor și soluțiilor Vodafone vor fi afișate pe pagina oficială și cea de Facebook.

Totodată, Vodafone își încurajeazăpe clienții să utilizeze serviciile sale online. Clienții serviciilor pe bază de abonament își pot vizualiza factura aici și își pot achita factura în My Vodafone sau direct pe website. Utilizatorii de cartele prepaid le pot reîncărca folosind aplicația My Vodafone sau pe pagina specială.