MANAFU*

TIFF și Nespresso: Încă o filă de poveste

Pentru al șaselea an consecutiv, Nespresso a lansat competiția globală Nespresso Talents, dedicată iubitorilor de film din toată lumea.

Brand-ul este cunoscut pentru implicarea sa în lumea filmului. Pe lângă lansarea unor campanii cu actori celebri, precum George Clooney, Matt Damon, Danny de Vito, John Malkovich, şi Andy Garcia, susține Festival de Cannes, Festivalul de Film de la Berlin, Festivalul de Film Karlovy Vary și premiile BAFTA. De patru ani deja, este și cafeaua oficială a TIFF.

Nespresso Talents provoacă realizatorii de pelicule să creeze clipuri în formatul vertical specific multor platforme social media, urmând o temă anume. Anul acesta, a fost “Doing is everything”, iar provocarea cineaștilor a fost să inspire publicul și juriul, mai ales, printr-un mesaj pozitiv, orientat spre acțiune. Competiția a primit înscrieri între martie și mai, iar un juriu internațional a ales 3 câștigători dintre cei 30 de finaliști. În total, anul acesta s-au înscris 993 de iubitori ai artei cinematografice. Nespresso Talents a avut și o componentă locală, cu un moment de premiere chiar în cadrul TIFF. Câștigătorii din România au fost Alina Satmari, Radu Restivan și Alexandra Postelnicu. Puteți vedea clipurile românești și internaționale aici.

Nespresso a profitat de competiția sa pentru a porni încă o inițiativă creativă de a proteja mediul. Alături de PUR Project, Nespresso s-a angajat să planteze 5 copaci pentru fiecare film înscris în competiție.

Nespresso & Film Food

Un brand caută sau ar trebui să caute întotdeauna asocierea cu inițiative relevante, care pot oferi momente de inspirație și un „teren de joacă”. De câțiva ani, Nespresso se asociază cu secțiunea Film Food din cadrul TIFF, unde face un pairing extraordinar între un film deosebit, o cină memorabilă și sortimentele sale de cafea.

La această ediție, brand-ul a prezentat filmul „Restaurantul Familiei Arzak” și o cină la restaurantul Samsara, pregătită de Chef Ionuț Crișan. Despre ce minunății am gustat, citiți la Dan Ciulea. Le-a documentat temeinic. Despre film, vă pot spune că este povestea unuia dintre cele mai bune restaurante din lume, o afacere de familie din orașul San Sebastián ce deține trei stele Michelin de 30 de ani. Acum tatăl, vedeta restaurantului, se retrage, iar fiica lui trebuie să ducă mai departe moștenirea, rafinamentul bucătăriei basce, la cel mai înalt nivel. Filmul urmărește evoluția bucătăriei, de la stilul tradițional, la nouvelle cuisine, prin intermediul istoriei de 100 de ani a restaurantului de familie.

Mergeți la TIFF măcar o dată în viață. Pentru filme, pentru oamenii din festival, pentru evenimentele speciale și pentru momentele de networking. Cu siguranță, vă așteaptă în multe ocazii și o cafea Nespresso.

Sursa Foto: David Vizaknai / TIFF.ro