MANAFU*

Metaverse, cea mai bună campanie de PR a Facebook

Pe tot parcursul anului trecut, Facebook a avut o perioadă destul de grea – audierile din Congresul SUA a principalilor oameni-cheie ai Meta, dar și dezvăluirile despre modul de acțiune al Facebook făcute de Frances Haugen. Toate acestea până când Mark Zuckerberg a anunțat rebranding-ul companiei din Facebook în Meta, respectiv noua direcție pe care aceasta o va aborda – „universul virtual”, un concept pe care majoritatea experților în tehnologie îl descriu încă drept „vaporware” (tehnologie care sună impresionantă, dar nu există de fapt).

Conform datelor furnizate de Google Search, „metaverse” a schimbat atenția opiniei publice și a presei într-un sens pozitiv și, în acest proces, a devenit „cea mai bună campanie de PR din toate timpurile” a companiei, așa cum a numit-o publicația online Quarz în analiza sa.

Graficul următor ne arată cum deodată lumea nu a mai vorbit despre dezvăluirile lui Frances Haugen și a îmbrățișat ideea revoluționară a lui Mark Zuckerberg.

1 comentariu

  1. […] cea ce Facebook prezintă drept „viitorul” este doar o campanie de PR; […]

Comentează