Sa iti pierzi cumpatul e un semn de slabiciune…
Ce am invatat astazi (13)
- General
- Cristian Manafu
- 20.01.2006
- Comentează
Sa iti pierzi cumpatul e un semn de slabiciune…
Un ad primit astazi pe mail! NOTA: Mi-am adus aminte intre timp ca am spus totusi ceva despre Honda.
O competitie interesanta si o sursa buna de blog-uri pentru pasionatii de advertising.
Concurenta nu doarme niciodata!
Finalul de an este un moment al bilantului, dar si al planurilor de viitor. Despre aproape tot ce a fost important in publicitate, marketing si PR anul acesta, am scris in fiecare numar de Campaign si vom mai scrie in primul numar de anul viitor, cand vom publica “Raportul agentiilor”. Asa ca acum ma voi rezuma doar la capitolul “Planuri de viitor”, din ciclul “Ce doresc sa se intample in 2006, in domeniile despre care scriem”. Cred ca cel mai Mai mult ››
Prietenia are si ea o limita…
Am descoperit ieri aceasta reclama, cu o idee simpla si un insight care ni se potriveste. Ma intreb cum ar fi o reclama in care cumparatorul descopera ca bonul de casa a fost ‘umflat!? Tot un insight care ni se potriveste…
Oricat de tare esti nu te duce la o intalnire de afaceri nepregatit…
Iata o pagina recomandata/ obligatorie pentru cei ce urmaresc publicitatea si mai ales online advertising-ul, desi descrierile brokerilor nu sunt cele mai ‘accurate’.
Daca maine ar fi Craciunul, as vrea sa primesc acest gadget. Desi nu am apucat sa ‘ii dau de cap’, imi place ideea celor de la Philips. Am multe poze pe care as vrea sa le revad, insa nu gasesc niciodata timp. Asa as avea pe birou tot timpul cel putin un ‘best of’ al celor mai memorabile momente digitalizate. As putea trage cu ochiul la ele din cand in cand si poate astfel imi va creste si productivitatea!