MANAFU*

Abonamente Evensys

Online: Leading Brands By Romanian Internet Users 2009

Ieri la Digital Marketing Forum, am anuntat cea de-a doua editie a “Online Leading Brands in Romania”, un studiu realizat in ianuarie – februarie de Gemius, special pentru Evensys.

Daca anul trecut puneam accent pe ineditul ideii acestui studiu, acum – dupa prezentarile de la evenimentul de anul acesta – imi place sa cred ca e un foarte bun barometru pentru marketeri, in special, de a vedea cat de bine sunt percepute brandurile lor pe Internet.

Suna poate banal, dar cred ca ii veti vedea importanta in contextul in care nu exista la noi studii asupra perceptiei unui brand in online (sau daca exista sunt dedicate unui singur brand) si vreti, in general, sa vedeti daca exista o schimbare in mintea consumatorilor de la un an la altul.

Altfel spus, daca va uitati la editia de anul acesta si o comparati cu cea de anul trecut, veti putea vedea evolutia brandului in topuri. Evident, exista branduri care au un puternic awareness provenit din offline, dar decat nimic, poate ar merita sa acordati atentie rezultatelor.

Comentează