M A N A F U *

MANAFU*

Cum s-au imprietenit Facebook si Vodafone

Am pus inregistrarile video de la connect | fb inca de saptamana trecuta pe site-ul evenimentului. Mi-am adus aminte acum ca am fost intrebat cand vor fi disponibile. Iar o serie de poze foarte bune gasiti pe blogul lui Matei Vladutescu. Trecand prin ele mi-am adus aminte de prezentarea lui Marco Kind, seful pe marketing la Vodafone, si de motivul pentru care l-am invitat la eveniment: sa ne spuna cum s-a legat relatia intre Vodafone si Facebook.

Am retinut atunci doua premise majore pentru aceasta prietenie: parteneriatul global intre cei doi si deschiderea fata de mobile pe care o au utilizatorii retelei sociale. Sa nu uitam ca peste 100 de milioane de oameni acceseaza Facebook de pe telefonul mobil). Iar potentialul pe care il au acestia a fost subliniat de Marco Kind in prezentarea sa astfel:

  • people that use Facebook on their mobile devices are twice more active on Facebook than non-mobile users
  • mobile usage in Vodafone network : 117 pages per user/month

    Si asa cum au subliniat multi participanti in posturile lor post-eveniment, Vodafone si-a propus sa integreze social media in toate campaniile sale viitoare.

    2 comentarii

    1. Alin Chiriac says:

      Go Vodafone!. Si mai sunt jucatori din diferite nise care dupa ce au imbratisat mediul online au avut rezultate raportate in crestere cu cel putin 20% fata de offline cu jumatate de buget.

    2. ana says:

      Buna,

      Stii cumva daca prezentarile ppt ale vorbitorilor la Connect FB vor fi candva disponibile? Si ecostin intreba ieri…
      Eu cred ca nu vor fi facute publice ca atare, insa cine stie – Trenta ne intereseaza in mod deosebit iar Andrei nu a publicat-o nici pe blogul lui personal nici pe blogul Trenta.

      Mersi

    Comentează