M A N A F U *

MANAFU*

De ce scrii de bine despre un brand pe blog/Facebook/Twitter?

Pornind de la postul meu de aici, care la randul sau a pornit de la postul lui Seth Godin de aici, Titus Capilnean a realizat pe blogul sau un sondaj prin care doreste sa afle raspunsul la intrebarea de mai sus. Am preluat de la el sondajul, pentruca i-am impartasit curiozitatea. (foto)

10 comentarii

  1. A scrie despre un brand pe blog fara nicio motivatie autentica este o ratiune superficiala; nici ratiunea ca rezoneaza cineva cu un produs nu este departe.

  2. colo says:

    Cred ca lipseste o varianta foarte intalnita la noi:
    “Vreau sa afle toata lumea despre produsul asta misto pt ca defapt eu am un produs ca asta.”

  3. nwradu says:

    Lipseste varianta “sunt blogger si sper sa ma bage in seama” 😛

  4. RCA Ieftin says:

    Un motiv suplimentar ar fi participarea la concursuri. Sunt multi oameni activi in social-media care stau acasa si fac din asta o activitate in sine. La ultimul nostru concurs, am aflat ca este un pattern de oameni – cateva mii chiar, in Romania, care promoveaza anumite branduri in social-media doar pentru a participa la concursuri. Am avut chiar de invatat de la ei, in ceea ce priveste securitatea voturilor – IP Dinamic vs static, etc. Trebuie luati in seama pentru ca, desi nu sunt influentatori de categoria A, pot avea impact in social-media.

  5. Titus says:

    Am zis ca se incadreaza la ”Brandul are o prezenta activa si consistenta pe Social Media”

  6. Georgel says:

    Scriu pt. ca vreau, pt. ca pot si nu ma opreste nimeni (sau nu-i pasa nimanui).

  7. Titus says:

    Tocmai că ne pasă. De asta am făcut și sondajul.

  8. iYli says:

    De obicei marca prezenta in reclama prea mult reprezinta “pomul laudat” la care cel mai bine nu mergi cu sacul; daca promovez un produs fara sa fiu platita o fac doar in momentul in care cred cu adevarat in el si in calitate. E important macar din cand in cand sa nu ne vindem sufletul pt bani ::))

  9. achiesez la ce spunea nwradu

  10. Titus says:

    Daca promovezi un produs bun pe bani nu inseamna ca iti vinzi sufletul. Daca promovezi o porcarie, atunci e discutabil, pentru ca iti pierzi si tu credibilitatea

Comentează