M A N A F U *

MANAFU*

Despre invitatiile la Webstock 2011

Stiu ca au aparut multe intrebari in jurul invitatiilor la Webstock 2011 si de aceea vin cu acest post lamuritor. Intentia noastra nu este de a bate un record de participare, ci de a avea alaturi de noi oameni interesati de programul pe care il pregatim in acest an. Social media reprezinta un domeniu foarte vast, iar o zi intreaga nu ne ajunge pentru a discuta toate aspectele. Vom discuta asadar doar despre anumite subiecte si ne vom adresa unor audiente distincte pe care le-am impartit in patru publicuri mari:

  • profesionisti online: cei mai cunoscuti oameni in mediul online, blogosfera si social media
  • bloggeri: persoane care au un blog de ceva timp, sunt active in comunitatile lor, se implica in diverse proiecte online si offline.
  • practicieni in social media: oameni de comunicare, marketing si Internet care au un job pe social media sau atributii in domeniu.
  • pasionati de tehnologie: bloggeri tech, web si mobile designers & developers.

TIPURI DE INVITATII
Ca si anul trecut, avem 3 tipuri de invitatii:

  • full-day: ofera acces pentru intreaga zi.
  • half day: ofera acces la sesiunile speciale (Future Trends si Social Media Professionals)
  • gala: ofera acces doar la gala si se adreseaza strict celor nominalizati.

TRIMITEREA INVITATIILOR
Am inceput sa trimitem primele invitatii de ceva vreme, in zilele acestea vom face un follow-up cu cine nu a confirmat inca si vom lansa cel mai mare val de invitatii directe. Participarea se face doar in baza unei invitatii primite de la organziator, ce trebuie confirmata ferm. Locurile fiind limitate, locurile ramase vor fi distribuite catre cei de pe lista de asteptare. Pentru orice alte detalii, puteti sa va adresati la office [@] evensys [.] ro.

Comentează